Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde så kraftig låsning i bekkenet at jeg ikke klarte å løfte bena over dørstokken. Må igjen bare få anbefale kiropraktor hvis du ikke har prøvd det. Jeg fant en som har spesialisert seg på bekken og jeg hadde sittet i rullestol i dette svangerskapet uten henne. Det er jeg overbevist om.Har fått akutt låsning i bekkenet nå, kjempe festlig!Har trent mye gjennom hele svangerskapet, slyngetrening, bekkenbunnstrening og alt jeg kan komme på for å forebygge.. Idag har jeg nesten vært invalid. Syntes ikke fysio er nyttig, og må være forsiktig med å manipulere for mye i bekkenet nå som jeg snart er 7 mnd på vei.
For meg hjelper det å gå, gå og gå litt mer.. Det å sitte/være inaktiv er drepen!
Skal til kiropraktor i morgen, har vært hos naprapat men hun mente at manipulasjon kunne føre til premature rier.. Er spent på morgendagen!Jeg hadde så kraftig låsning i bekkenet at jeg ikke klarte å løfte bena over dørstokken. Må igjen bare få anbefale kiropraktor hvis du ikke har prøvd det. Jeg fant en som har spesialisert seg på bekken og jeg hadde sittet i rullestol i dette svangerskapet uten henne. Det er jeg overbevist om.
Håper du får hjelp!Skal til kiropraktor i morgen, har vært hos naprapat men hun mente at manipulasjon kunne føre til premature rier.. Er spent på morgendagen!