Bekkenplager allerede?

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
seriøst, er det mulig? Jeg har vondt i bekken allerede. Fungerer greit i hverdagen altså, men er litt skeptisk på fortsettelsen når det er såpass ubehagelig i uke 4! Har begynt å løfte samlet bein ut av bilen og senga, men ellers ingen tilpasninger.. Fikk bekkenløsning med førstemann rundt uke 20.. Flere som kjenner litt på dette allerede?
 
Samme her, har hatt bekkenløsning i begge mine tidligere svangerskap. Håper att det roer seg med oss alle. Akupunktur fungerer godt i en god stund, det anbefaler jeg veldig :)
 
aldri blitt helt kvitt bekkenløsninga fra forige sv.skap så merker det bare blir forsterket nå. Verst om natta :/
 
Velkommen i klubben :p begynte tidlig med begge de andre, så ingen bombe her. Dritkjipt:(
 
Her og! Begynner på behandling på mandag
 
Jeg var hos Kiropraktor i dag. Stramme hoftemuskler. Fikk knekt opp litt, føles bra. Skal ha 2-3 behandlinger til hverfall..
 
Nå er jeg bare 3+3 enda, så har ikke kjent noe særlig så langt. De to forrige svangerskapene fikk jeg på slaget uke 8 :S Første svangerskap hadde jeg ingen bekkenplager ;)
Kanskje jeg slipper denne gangen? haha.. Lov å håpe :p
 
Back
Topp