Bekkenløsning

baha

Betatt av forumet
Hvor tidlig kan man få bekkenløsning? Dersom en får det tidlig i svanerskapet, kan det gå over etter hvert eller må man bare bite tenna sammen.....? [&:]
 
Jeg fikk det ca i uke 19, men har hørt om de som har fått det rundt uke 10 også.
Det forsvinner ikke, men kan bli bedre ved behandlig hos fysioterapi (noe jeg anbefaler deg på det sterkeste å dra til!! Fikk meg fra sengeliggende til en smule oppegående)[:)]
 
jeg fikk bekkenløsning i uke 10... og jeg brukte akupuntur.. og det hjalp meg veldig.. men fysiorerapaut får du jo gratis... også gikk jeg på svømming for gravidemed bekkkenløsning.. jeg har litt problemer enda og det var for at jeg ofte beit tenna sammen og det skal du IKKE gjøre.
 
Jeg fikk bekkenløsning fra uke 5, og har blitt verre og verre i underveis i svangerskapet[:(]
Bekkenbelte har reddet meg til å være oppegående, brukt litt krykker, så har de liggende. Prøvde osteopat, var der 9 ganger uten hjelp, så bynte jeg hos fysioteraput/manuell teraput, som har hjulpet meg til å fungere i hverdagen.
Hun siste fant ut at jeg har typisk bekkenløsning og bekkenbeltet er med på å stramme inn muskulaturen i bekkenet. Anbefaler fysioteraput/manuellteraput og egne øvelser hjemme (ut-tøyings øvelser)[;)]
osteopat gjorde meg bare verre...[:@]
 
Back
Topp