Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er bare 5+3 og kjenner det allerede hvis jeg går/står lenge eller gjør noe som gjør at jeg må bøye ryggen mye f.eks… Fatter ikke at det skal slå ut allerede nå. Men begynte tidlig i første svangerskap også da. Ikke press deg på jobb ihvertfall! Nå vet jeg ikke hva slags jobb du har, men jeg er sykepleier og forrige svangerskap jobba jeg «på gulvet», så det sleit på kroppen. Skulle ha tatt ut gradert sykmelding før jeg kom halvveis, men sta som jeg er jobba jeg 100% frem til 3 uker før fødselspermisjon hvor det plutselig sa stopp både fysisk og psykisk.Er det noen måte å unngå dette på?Altså sånn i forkant? Er førstegangsgravid og det virker så vondt!
Og være forsiktig på glatten nå når kulden kommerEr det noen måte å unngå dette på?Altså sånn i forkant? Er førstegangsgravid og det virker så vondt!
Jeg har slitt med kraftig bekkenløsning i alle de tre første svangerskapene. Begynte tidligere hver gang og siste starta i uke 10-11. Spent på når det begynner nå, for jeg forventer nesten at det dukker opp denne gangen også.