Bekkenløsning

Jeg har ikke bekkenløsning, men bekkenlåsning, men jeg selv følge treningsmetoder på nettet for å trene bekkenet.

Jeg holder på å dø av smerte hver gang jeg ligger og nyser!! Er så jævlig vondt!!
Unnskyld men.... nyser?:hilarious:
Men bekkenet, blir det bedre av treningsnetodene? Og er det hjemmetrening?
(Du får ikke meg på noe treningssenter)
 
Unnskyld men.... nyser?:hilarious:
Men bekkenet, blir det bedre av treningsnetodene? Og er det hjemmetrening?
(Du får ikke meg på noe treningssenter)
Haha ja når jeg nyser :hilarious: akkurat som det låser seg ig en kniv stikkes inn. Helt jævlig :(

Ja jeg søkte på nett og fant litt treningsmetoder for å trene opp slik at man kan prøve å unngå i bli sengeliggende
 
Jeg fikk bekkenløsning tidlig i første svangerskap, rundt uke 11, og ble sykemeldt fra den tid. Klarte ikke å fungere i jobb til tross for tilrettelegging. Ble sykemeldt 100%, men hadde likevel avtale med arbeidsgiver om å prøve meg noen dager med tilrettelagt arbeid hvor jeg tok meg av administrativt arbeid. Det gikk bra i begynnelsen med korte arbeidsdager, men det tok ikke lang tid før jeg måtte trekke meg tilbake helt da jeg hadde konstante smerter og ikke klarte å konsentrere meg.

Jeg hadde smerter både i korsrygg og i symfysen, og jeg fikk gradvis problemer med å gå. Rundt sv.uke 20 og utover måtte jeg bruke krykker av og til, for å belaste kroppen. Jeg gikk verken til fysioterapeut, kiropraktor, etc., men dro ofte i bassenget. Varmebasseng var gull verdt for min del, og jeg kommer til å benytte meg av det hvis jeg skulle bli plaget i dette svangerskapet også. Er 4+4 uker i dag og meget spent på om jeg må gå gjennom det samme igjen. :blackeye:
 
Back
Topp