Bekkenløsning

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Noen som har fått det? Jeg har sittet på min høye hest og skrytt over at jeg ikke har kjent noen ting til det, for på denne tiden med storebror var jeg helt ubrukelig og 100% sm. Men, et stort men, nå tar det tak baki der som aldri før, og støvsuging og andre aktiviteter er tortur :( Hadde sååå håpt jeg skulle slippe det nå..
 
Med første hadde jeg det allerede fra uke 14-15 tror jeg. Nå er jeg 22+0 og har bekkensmerter, men langt fra bekkenløsning som sist. Jeg har fått bekkenlåsning på høyre side da, men selv det er ikke like ille som bekkenløsningen jeg hadde for 3 år siden.

Sender deg en klem og håper det gir seg !
 
Kjenner at det trykker godt i bekkenet men har egentlig aldri forstått hva bekkenløsning er. Jeg har tidligere vert plaget med bekken låsing
 
Har vært plaget noen uker allerede, men holder jeg meg unna visse ting er det OK nok.
 
Huff, det er noe skikkelig dritt.. Jeg hadde bare den ene episoden det gjorde vondt, men gjorde nok litt for mye i går så nå straffer bekkenet meg virkelig :arghh:
 
Jeg sliter også med bekkenløsning, gjorde det forrige svangerskap også.. er sykemeldt, er ikke så mye annet å få gjort enn å ta det med ro:dead: heldigvis gikk det over med en gang ungen var ute sist, så håper det gjør det denne gangen også:)
 
Back
Topp