tolilla Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Høsthjerter 2017 Oktoberlykke 2019 Juliknøttene 2022 30 Jul 2019 #21 Nå har jeg vært litt bedre noen dager, passer på å ikke løfte jr så mye samt lite bevegelse. Men er spent på hvordan det blir til uken, med jobb igjen og fortsette flytteprosess..
Nå har jeg vært litt bedre noen dager, passer på å ikke løfte jr så mye samt lite bevegelse. Men er spent på hvordan det blir til uken, med jobb igjen og fortsette flytteprosess..
M Moderator Kristin Guest 30 Jul 2019 #22 BabyG skrev: Nå har jeg vært litt bedre noen dager, passer på å ikke løfte jr så mye samt lite bevegelse. Men er spent på hvordan det blir til uken, med jobb igjen og fortsette flytteprosess.. Klikk for å utvide … Masse lykke til med flytting!
BabyG skrev: Nå har jeg vært litt bedre noen dager, passer på å ikke løfte jr så mye samt lite bevegelse. Men er spent på hvordan det blir til uken, med jobb igjen og fortsette flytteprosess.. Klikk for å utvide … Masse lykke til med flytting!