Bekkenløsning

msheart

Flørter med forumet
Er det noen her som venter 2 mann, og er allerede plaget med bekkenløsning?

Er så vondt, og irriterende at den smerten har kommet fra uke 5+4[emoji85] Har skikkelig smerte i skambenet..

Har isjasj smerter av og til og korsrygg. Samt innimellom kjenner jeg det også i symfysen. Satt ikke så mye i symfysen som isjasjen satt sist. Samt sidene i bekkenet. Spent på utviklingen her nå fremover altså.

Ja jeg er 6+5 nå da :)

Jeg har syntes å kjenne noe i bekkenet allerede, fikk det med førstemann allerede i uke 12. Nå er jeg 9+0 og etter å ha støvsuget huset er jeg ikke i tvil om at det er bekkenløsning jeg kjenner [emoji17] sykt vondt i i nederste ryggdelen (husker ikke hva den delen heter [emoji23]).

Jeg lurer på om bekkenplagene er på vei. Har smerter i hofteleddet på begge sider. Har i utg.punktet legetime om fire uker, tror jeg bør fremskynde den :/

6 mnd siden fødsel, og hadde fortsatt plager med bekkenet da jeg ble gravid igjen så her kjennes det virkelig [emoji21]

Et plaget med det samme. Trenger bare å gå til postkassen før jeg ligger rett ut resten av dagen. Får dårlig samvittighet med 1 åringen som trenger masse lek og moro(har ikke fått barnehageplass.....). Er 6+2. Men har vell egentlig hatt problemer med bekkenløsning siden jeg gikk gravid med førstemann. En legetur og fysio henvisning tror jeg blir bra! Jo tidligere jo bedre..:cool05

Jeg kjenner det også. Ikke gøy! Skal til legen i slutten av neste uke. Må huske å be om henvisning så jeg kommer i gang tidlig!

Jeg vet ikke hva det er jeg har, men siden uke 5 (8+4 i dag) har jeg slitt med vondt i korsrygg, rumpen og nedover låret. Skal til legen neste uke å be om henvisning til fysioterapi.

Back
Topp