Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har isjasj smerter av og til og korsrygg. Samt innimellom kjenner jeg det også i symfysen. Satt ikke så mye i symfysen som isjasjen satt sist. Samt sidene i bekkenet. Spent på utviklingen her nå fremover altså.
Jeg har syntes å kjenne noe i bekkenet allerede, fikk det med førstemann allerede i uke 12. Nå er jeg 9+0 og etter å ha støvsuget huset er jeg ikke i tvil om at det er bekkenløsning jeg kjenner [emoji17] sykt vondt i i nederste ryggdelen (husker ikke hva den delen heter [emoji23]).
Jeg lurer på om bekkenplagene er på vei. Har smerter i hofteleddet på begge sider. Har i utg.punktet legetime om fire uker, tror jeg bør fremskynde den :/
Et plaget med det samme. Trenger bare å gå til postkassen før jeg ligger rett ut resten av dagen. Får dårlig samvittighet med 1 åringen som trenger masse lek og moro(har ikke fått barnehageplass.....). Er 6+2. Men har vell egentlig hatt problemer med bekkenløsning siden jeg gikk gravid med førstemann. En legetur og fysio henvisning tror jeg blir bra! Jo tidligere jo bedre..
Jeg vet ikke hva det er jeg har, men siden uke 5 (8+4 i dag) har jeg slitt med vondt i korsrygg, rumpen og nedover låret. Skal til legen neste uke å be om henvisning til fysioterapi.