Uff, kjedelig når det starter så tidlig å være så ille! Håper du finner løsninger som hjelper deg!Ble skikkelig vond sist jeg hadde øvelser i slynge med fysio.
Foreløpig så har det kun hjulpet litt med akupunktur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, kjedelig når det starter så tidlig å være så ille! Håper du finner løsninger som hjelper deg!Ble skikkelig vond sist jeg hadde øvelser i slynge med fysio.
Foreløpig så har det kun hjulpet litt med akupunktur
Så utrolig kjipt.. kanskje du må prøve å få noen andre øvelser? Alle er jo forskjellige, så det som funker for en person vil ikke nødvendigvis funke for den andre. Noe aktivitet må man jo ha.. håper virkelig du finner noen øvelser som gjør hverdagen din litt lettere. <3 ønsker deg masse lykke til.![]()
For å si det på godt norsk, så har jeg sykt vondt i ræva og korsryggen!! Merket det veldig etter en liten tur i klesbutikken i kveld. Vagget på slutten pga smerter.. Er dette tegn på bekkenløsning??
Jeg har det akkurat likt! Men jeg har bare vondt i ene rompeballen [emoji14] og korsryggen. Sliter med å sitte og gå. Håper det går over [emoji14]
Bekkenlåsning. Hadde det jeg og, før jeg ble gravid faktisk
Æsj. Var bekkenlåsning jeg frykta [emoji853]
Da må nok kiropraktor til![]()
Kjennes ut som det er hofteleddet egentligVerker hele tiden. var det slik det kjentes ut med deg også?
Ja igrunn litt det ja, og til lenger jeg gikk med det begynte set stråle ned fra rumpeblen og nedover låret
Får nok ta en prat med legen å høre da kanskje.. Men ble du bedre med behandling?Bekkenlåsning. Hadde det jeg og, før jeg ble gravid faktisk
Får nok ta en prat med legen å høre da kanskje.. Men ble du bedre med behandling?
Godt å høre at det et hjelp å få [emoji6]Jepp tre turer til kiropraktor![]()