Bekkenløsning

Så utrolig kjipt.. kanskje du må prøve å få noen andre øvelser? Alle er jo forskjellige, så det som funker for en person vil ikke nødvendigvis funke for den andre. Noe aktivitet må man jo ha.. håper virkelig du finner noen øvelser som gjør hverdagen din litt lettere. <3 ønsker deg masse lykke til. :)

Har tenkt å oppsøke en annen fysio. Noen råd jeg har fått av henne et stikk i strid med anbefalinger på bekken.no så tenker det vil være greit med en ny sjekk hos en som jobber mye med bekken. Hadde samme fysio som nå ved en kneoperasjon, oppsøkte da også en annen som gav hjelp. Har kun gått der to ganger nå pga tilgjengelighet, men er nok verdt å oppsøke en annen selv om det vil koste dobbelt så mye.

Hvordan kjennes det egentlig ut med bekkenløsning? Er veldig stiv nederst i korsryggen/rumpa, og om eg sitter på stol som heller utover (o-form på setet på et vis) kjennes det ut som at rumpa er i ferd med å dele seg (noe overdrevet altså).
Litt ubehagelig å gå, men ordner seg etter ei stund.
Har fått time til kiropraktor på mandag, så regner med å få svar da, ho kjenner kroppen min og har vært borti litt slikt før. Bare usikker på om det er noe eg burde/ikke bør gjøre før det....

Kjente det tidlig med første. Kjente det tidlig med andre (endte i MA). Og kjenner det nå.

Mamma gikk på krykker pga bekkenløsning husker jeg... Heldigvis ble det ikke så ille hos meg...

Og jeg er veldig glad for at jeg gikk til innkjøp av BBhugme.

For å si det på godt norsk, så har jeg sykt vondt i ræva og korsryggen!! Merket det veldig etter en liten tur i klesbutikken i kveld. Vagget på slutten pga smerter.. Er dette tegn på bekkenløsning??

Har fått ganske mye smerter siste uka(uke 17) ileosacralt høyre side. Var hos kiropraktor i dag, kombi av både bekkenløsning og låsning. Vondt å gå, vondt med alle små bevegelser, kan ikke gå tur med stakkars hunden. Skal få øvelser neste uke.. er noe møkk.. har bestilt sånn dyr ammepute som skal være god for å finne god liggestilling.

For å si det på godt norsk, så har jeg sykt vondt i ræva og korsryggen!! Merket det veldig etter en liten tur i klesbutikken i kveld. Vagget på slutten pga smerter.. Er dette tegn på bekkenløsning??

Jeg har det akkurat likt! Men jeg har bare vondt i ene rompeballen [emoji14] og korsryggen. Sliter med å sitte og gå. Håper det går over [emoji14]

Kan høres ut som bekkenlåsning det eg har også da, regner uansett med god hjelp fra kiropraktor - evt tips til hva som er lurt å gjøre.

Back
Topp