Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt noen dager med vondt i skambeinet! Noen ganger til venstre for midtlinjen, andre ganger til høyre. Kjennes som at det er i beinet liksom, veldig rar, dumpt ubehag (kan ikke dra den så langt som å kalle det smerte). Kan det være noe bekkenrelatert? Eller skal jeg legge det i ligamentskuffen?
Hadde en opplevelse i natt hvor jeg våkna for endre stilling (litt toskete, men det gjør jeg, kroppen kommer ikke på at den kan flytte på seg uten å vekke meg), og da jeg satt beina i madrassen for å løfte litt på rumpa, så var det som et lyn som skøyt fra toppen av rumpeballen og nedigjennom. Jeg hylte og kollapset. Også sov jeg videre. Men har ikke merka noe annet, litt må man vel regne med i svangerskapet. Leddene skal jo bli litt slarkne.På meg så gjør det iallefall vondt i korsryggen, også stråler det ned til rumpa å lårene![]()
Er jo gjerne ved symfysen man kjenner det ved bekkenløsning. Kanskje unngå de øvelsene?Jeg har aldri vært gravid før og vet heller derfor ikke hvordan bekkenløsning kjennes. Jeg har imidlertid kjent de siste treningsøktene når jeg gjør hoppende utfall og ettbens knebøy en litt ubehagelig følelse, et slags "drag" ved symfysen, altså der de to bekkenhalvdelene møtes - foran. Ble litt skremt av det.. Kan dette være begynnende bekkenløsning?