Bekkenløsning?

mammatildennis2014

Betatt av forumet
Noen fler som sliter med bekkenløsning tidlig? Jeg har slitt siden jeg var 18 uker på vei med første, og han er over ett år nå, og siste 4-5 ukene har det blitt mye værre, noe jeg skjønte hvorfor da testen var positiv
Viss noen trenger ett godt råd er det å se sine begrensinger, ikke offer deg for jobben mer enn du kan leve med resten av svangerskapet og sov med pute mellom beina! jeg har kjøpt pute fra BBHugme, selges på babyshop vertfall. Den har reddet livet mitt!! Er også ammepute når den tiden kommer
 
Fikk kraftig i uke 22 med min gutt så allarede i uke 8 med min datter. Men de var 2 år i mellom å nå har det gått 6 år så håper å slippe denne gången!
 
Har slitt siden jeg var 8uker på vei med første, å hun blir 3 i juli :-/ gikk liksom aldri over...
Merkelig nok er det blitt bedre nå som jeg er gravid igjen, kanskje fordi jeg er flink til å gjøre de øvelsene som jeg lærte av fysio sist? :)
Håper å slippe unna så kraftig som sist, selv om sjansen er stor for at det blir verre...
 
Har slitt siden jeg var 8uker på vei med første, å hun blir 3 i juli :-/ gikk liksom aldri over...
Merkelig nok er det blitt bedre nå som jeg er gravid igjen, kanskje fordi jeg er flink til å gjøre de øvelsene som jeg lærte av fysio sist? :)
Håper å slippe unna så kraftig som sist, selv om sjansen er stor for at det blir verre...


Vet ikke om det hjelper hos meg! går til fysio en gang i uka, så føler det ikke er noe fremgang!
 
Sniker litt jeg. Fikk en del plager sist svangerskap men de gikk over ganske greit etter fødselen. Så ble jeg gravid nå i februar, men mistet tidlig (5-6 uker). Fikk bekkenløsningssmerter før jeg mistet og plagene sitter delvis i ennå... Kjipt.
 
Back
Topp