Bekkenløsning?

Jellybum

Forelsket i forumet
Julibarna 2019
Noen som er plaget med dette allerede?
Jeg merker stikninger/ilinger noen ganger nederst i korsryggen ved forskjellige bevegelser... kan det være bekkenet som har begynt å tulle seg?

Jeg har merket det ganske lenge. Går stort sett veldig bra da, men fryktelig vondt dersom jeg anstrenger meg litt for mye... Var noen timer på shopping på lørdag, og på kvelden greide jeg nesten ikke å gå :-/

Dere som har flere barn, har dere vært plaget i de forrige svangerskapene? Og er plagene kommet tidligere i dette?

Dere som har flere barn, har dere vært plaget i de forrige svangerskapene? Og er plagene kommet tidligere i dette?
Jeg har vært plaget innimellom. Kommer nok litt av jobben også da. Jobber i Posten og da blir det myyyye ut og inn av bil. Her har jeg alltid kjent det ganske tidlig, men ikke vært skikkelig plagsomt for et godt stykke uti sv.skapet. Det er heller ikke sånn at det blir verre for hvert sv.skap. Hadde det verst med nr 2 jeg og nå er jeg 16+2 med nr 5 og ikke kjempe ille ennå :-)

Jupp. Begynner å få det. Første svangerskap fikk jeg det i uke 9..

Begynte kjenne d Før positiv test. Blir bare værre og værre. Så er sykemeldt 40% pga det. Håper det Gjør så jeg klarer holde ut ihvertfall til jul i jobb! Håper selvsagt klare noen dager etter nyttår også! ☺

Jeg begynte å kjenne det i uke 13-14 denne gang. Har to fra før, og på slutten m andremann gikk jeg på krykker. Symptomene kom enda tidligere denne gangen så det lover litt dårlig! Men prøver å være flink til å bevege meg, gå mye tur og sånt - unngår for mye asfalt/harde underlag.

Har hatt problem m bekken m alle tre. Denne gangen kjenner jeg det godt nå, strax 15u. Skal be om henvisning til fysio imorgen, har problem m å gå innimellom. Hjelper m skogsturer på ujevnt underlag og styrketrening.

Kjenner tendensen nå, fikk i uke 13 med eldste i 2007 og uke 5 med yngste i 2013/14.

Begynt å kjenne det her når jeg av og til reiser meg fra sofaen. Da er det plutselig smertefullt å gå..

Jeg har noe, men vet ikke helt hva det er.. Er vondt når jeg skifter stillig og er på venstresiden av halebeinet og iler ned mot rumpa..? Noen ganger værre enn andre og noen ganger helt borte! Første graviditet og 17 + 2 uker på vei. Noen som vet eller som det høres kjent ut for?

Jeg har noe, men vet ikke helt hva det er.. Er vondt når jeg skifter stillig og er på venstresiden av halebeinet og iler ned mot rumpa..? Noen ganger værre enn andre og noen ganger helt borte! Første graviditet og 17 + 2 uker på vei. Noen som vet eller som det høres kjent ut for?
Høres ut som det jeg har

Samme her, bare for meg er det verst på høyre side... vil nok tro det er bekkenet :-/

Jupp :/ Som regel de dagene jeg har vært veldig aktiv og vært oppe på beina og gått i mange timer, da har jeg vondt hele kvelden og natten. Knaker i bekkenet, og hoftebeina når jeg skifter stillig i senga....

Fått bekkenløsning. Gått med det ca 1 uke nå. Fått henvisning til fysioterapi.
Er veldig ubehagelig til tider. Vondt å gå, sitte og ligge.. i grunn å stå å. Men enkelte dager er jeg fin, så jeg kan fungere mer :)

Huff, i kveld har det vært vondt! Og jeg har jo egentlig ikke gjort veldig mye i dag. Er bare det at jeg ikke har hatt mulighet til å ligge i senga en stund i dag, og det er nok til at jeg får veldig vondt til kvelden :-( Og jeg som har store planer om å komme tilbake på jobb snart :-/

Er sykemeldt 100% pga bekkenet, og begynt med akupunktur hos jm på sykehuset to ganger i uken for lindring. Neste uke starter jeg opp med fysio/varmebasseng to dager i uken i tillegg. Hverdagen går sånn noenlunde greitt, men er helt ødelagt hvis jeg prøver å gå mye eller overbelaster meg. Kjente ingenting det første sv.skapet, hadde ubehag det andre og nå er det dritvondt til tider.

Back
Topp