Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært plaget innimellom. Kommer nok litt av jobben også da. Jobber i Posten og da blir det myyyye ut og inn av bil. Her har jeg alltid kjent det ganske tidlig, men ikke vært skikkelig plagsomt for et godt stykke uti sv.skapet. Det er heller ikke sånn at det blir verre for hvert sv.skap. Hadde det verst med nr 2 jeg og nå er jeg 16+2 med nr 5 og ikke kjempe ille ennåDere som har flere barn, har dere vært plaget i de forrige svangerskapene? Og er plagene kommet tidligere i dette?
Kjenner tendensen nå, fikk i uke 13 med eldste i 2007 og uke 5 med yngste i 2013/14.Dere som har flere barn, har dere vært plaget i de forrige svangerskapene? Og er plagene kommet tidligere i dette?
Høres ut som det jeg harJeg har noe, men vet ikke helt hva det er.. Er vondt når jeg skifter stillig og er på venstresiden av halebeinet og iler ned mot rumpa..? Noen ganger værre enn andre og noen ganger helt borte! Første graviditet og 17 + 2 uker på vei. Noen som vet eller som det høres kjent ut for?
Jeg har noe, men vet ikke helt hva det er.. Er vondt når jeg skifter stillig og er på venstresiden av halebeinet og iler ned mot rumpa..? Noen ganger værre enn andre og noen ganger helt borte! Første graviditet og 17 + 2 uker på vei. Noen som vet eller som det høres kjent ut for?
Høyre hos meg og!Samme her, bare for meg er det verst på høyre side... vil nok tro det er bekkenet :-/