Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff... Samme problemet her. Bare at jeg er gravid igjen og det er 20 x værre. Så ser for meg slit å trening de neste årene.Har ikke fått det etter svangerskapet, men sliter fremdeles med stooooore bekkenløsningsproblemer i dag, åtte år etter fødselen. Dette må jeg leve med, dessverre, men jeg gjør alt jeg kan for å holde det sånn noenlunde i sjakk med tilrettelagt trening hos behandlere som har kunnskap om det.
Det er ikke noe særlig, neiUff... Samme problemet her. Bare at jeg er gravid igjen og det er 20 x værre. Så ser for meg slit å trening de neste årene.
TakkDet er ikke noe særlig, nei. Jeg tenker at jeg i hvert fall skal gjøre alt jeg kan selv i forhold til tilrettelagt aktivitet. Noe annet kan man liksom ikke gjøre. Ingen behandlere kan utføre mirakler så lenge det er bekkenløsning (og ikke -låsning, der kan man tross alt gjøre mye mer). Lykke til med innspurten på svangerskapet ditt! Ikke glem deg selv og bekkenet etter fødselen heller. Det gagner ingen, hverken barna dine eller deg selv.
Vil anbefale at du prøver å få hjelp fortest mulig. Mye som kan hjelpe deg til å få en litt bedre hverdag selv om det nok ikke finnes noen mirakelkur. Her vet jeg det går an å få trening, basseng, akupunktur og sikkert mye annetUff... Samme problemet her. Bare at jeg er gravid igjen og det er 20 x værre. Så ser for meg slit å trening de neste årene.