Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bellybutton
Det fant hun ut av det jeg fortalte, sa hvordan smertene var og når jeg hadde mest vondt.
For min del sa jeg bare: jeg har bekkenløsning!
Har jo hatt det lenge jeg men blir forsterket i svangerskapet.
Hvis legen tviler anbefaler jeg fysiot. eller kiropraktor som kan kjenne det på kroppen din, fysisk.
ORIGINAL: Bebiii2011
Leste at legen henviser videre til fysioterapaut, som finner ut om det er det man har :-)
Jeg tror jeg har fått bekkenløsning, etter en arbeidsdag har jeg kjempe vondt i nederste del av ryggen på venstre side, med stråling til rumpen Og videre ned i foten:-/ Auuu... Forferdelig vondt å reise seg, en stikkende smerte!
Noen andre som har det sånn?:-(
ORIGINAL: neselo
Leste at legen henviser videre til fysioterapaut, som finner ut om det er det man har :-)
Jeg tror jeg har fått bekkenløsning, etter en arbeidsdag har jeg kjempe vondt i nederste del av ryggen på venstre side, med stråling til rumpen Og videre ned i foten:-/ Auuu... Forferdelig vondt å reise seg, en stikkende smerte!
Akkurat sånn jeg har!