Jeg har hatt symfysesmerter siden uke 12. Lenge klarte jeg helt fint å sove bare jeg fikk dandert BBHugMe-puta riktig og hadde ei pute i ryggen som støtte, men nå funker ikke det lenger. Mini snudde seg med hodet ned forrige uke og da ble smertene når jeg står og går mye bedre, men den eneste måten jeg får sove uten smerter nå, er på ryggen. Ligger jeg på sida går det bra i noen minutter og så begynner det å stikke i underlivet og smertene blir tiltakende verre til jeg snur meg på ryggen. Det har jo gått greit å sove på ryggen hittil for så vidt, men nå begynner jeg å merke at livmora hviler for tungt på vena cava, så jeg kan ikke fortsette å ligge sånn. Jeg kan sove sittende, men ryggen tillater ikke det hver natt, og jeg får veldig mye vann i beina når jeg sover sittende, så det er liksom ikke noen fullgod løsning det heller.
HJELP! Hva skal jeg gjøre? Er det noen som har lignende erfaringer og har funnet noe som funker? Jeg prøver snart hva som helst, har ikke sovet skikkelig på en uke og jeg orker snart ikke mer
HJELP! Hva skal jeg gjøre? Er det noen som har lignende erfaringer og har funnet noe som funker? Jeg prøver snart hva som helst, har ikke sovet skikkelig på en uke og jeg orker snart ikke mer
) (svangerskap er ingen sykdom nei, men…!!!! )
Helst skulle jeg sovet på siden, men bekkenet nekter
Ro ned for både deg og mini, høres veldig vondt ut sånn som du har det nå!