bekken :(

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
Har vert plaga me bekkenet i flere mnd nå..noen daga bra,andre daga kjempe vondt :( dei siste to dagane har d vert heilt ræva :( klare knapt gå pga eine Høgre sida,alt er vondt :( andre som har hatt d sånn?? Frykta d e krykker som må til snart :(

Har vert plaga me bekkenet i flere mnd nå..noen daga bra,andre daga kjempe vondt :( dei siste to dagane har d vert heilt ræva :( klare knapt gå pga eine Høgre sida,alt er vondt :( andre som har hatt d sånn?? Frykta d e krykker som må til snart :(
Huff, det høres ikke godt ut!! Eneste tipsa mine er holde bena samlet når du går inn og ut av seng og bil, sove med pute mellom knæra, ta mange pauser iløpet av dagen og kiropraktor. Ta vare på deg selv, håper du finner noe som hjelper for deg!

Har det sånn jeg også.. Venstrebeinet mitt som svikter innimellom! Jeg jobber fortsatt 80%, men skal spørre om full sykemelding når jeg skal til legen på fredag! Nå orker jeg ikke å risikere helsa lenger, og jeg merker at det hjelper å ha fri og kunne bevege seg i sitt tempo:) håper ikke det blir så ille at jeg må ha krykker..:eek:

Det som hjelper for meg (i korte perioder) er varme bad.. Da er jeg smertefri i noen timer.

Greier ikke sove med puter jeg.. Fysio har øvelser sol kan hjelpe. Det hjalp meg mye sist, men nå skal jeg ta det helt med ro så da blir drt heller ikke øvelsene

Bekken belte hjelper noe , ikke kryss bena , ligg ikke sitt. Gå i ulendt terreng , unngå unødvendig tråkk på kjøpesenteret osv ( fikk råd av fysioterapi sist) + at mannen skal ta husarbeid, men d e jo ikke like lett å få til ;-)

De siste dagene har virkelig bekkenet mitt begynt å skrangle også. Liker det ikke!!!

Føler med deg.. Jeg får bare litt vondt i halebeinet når jeg sitter lenge. Enn så lenge.. :)

Sliter mye her også, det hjelper veldig å ha rolige dager og ta ting i eget tempo. Hadde aldri klart å jobbe!

Føler med deg. Sliter voldsomt om dagen selv. Er værst i symfysen og lysken på høyre side. Går til fysio, men hun jobber ikke med de områdene, kun bekkenet bak og korsryggen. Hun sier hun ikke får gjort så mye med det på framsiden da babyen ligger å trykker ned i bekkenet der hele tiden nå. :confused:

Uff, føler med dere som sliter med bekken! Går bra her enn så lenge, bank i bordet!

Sliter selv mye med bekkenet. Vondt å sitte for lenge, vondt å ligge i senga så sover dårlig :-/
50% sm nå, men må snart kaste inn håndkle for sliter med det voldsomme tempoet i barnehagen.. :/ liker det ikke! Men skal jo fungere gjennom en fødsel og etterpå også..

Back
Topp