Har du noen gang skadet deg slik at du fikk et brudd??
Hvis..fortell..og hvor...
Og hvor gammel var du??
Hvis..fortell..og hvor...
Og hvor gammel var du??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
stakkarheldigvis aldri!! *bankibordet*
Men husker jeg lekte med ei venninne når vi var ca 6-8 år, hun klatret i et epletre. så kom hun ikke ned.. Jeg sa hun kunne hoppe nedHun hørte på meg og brakk armen
Staakar
![]()
Husker det så godt også vettustakkarer ikke bare bare å komme med råd alltid
![]()
åh, ribbeina og ja... stemmer det.. har brukket et par ribbein og...Eneste bruddet jeg vet jeg har hatt er ribbeinsbrudd. Det fikk jeg i en håndballkamp i februar i fjor, hørte det smalt men smertene kom først på turen hjem. Og sammen støtet skjedde i 1.omgang, så spilllte lenge med adrenalin![]()
haha.. er jo såå typisk da... !!!Husker det så godt også vettuHo turte egentlig ikke men jeg gira vel litt oppunder, og siden jeg var året eldre "stolte" hun vel på meg
hehe
Hehe, veldig typiskhaha.. er jo såå typisk da... !!!
Konklusjon hold deg unna sykkel og politibilerMange! Har hatt ankelbrudd, underarmsbrudd, overarmsbrudd, kragebensbrudd og flere ribbeinsbrudd
Den flaueste var da jeg fikk underarmsbrudd...jeg syklet i fylla, og krasjet med en parkert politibil... Anbefales ikke!
Det vondeste var ribbeinsbruddet jeg hadde i 08, 3 ribbein som fikk feilstilling og måtte korrigeres. Oppå bruddet fikk jeg dobbel lungebetennelse og bihulebetennelse. Det var pain selv om jeg gikk fjern i noen uker![]()
Konklusjon hold deg unna sykkel og politibiler![]()
Sent from my GT-P7310 using BV Forum