Isa28
Glad i forumet
Jeg begynte så smått å blø litt for to dager siden. Og nå har det tatt seg opp til en liten mens. Jeg har vært igjennom en SA før, for ca 3 år siden. Den gangen ble jeg sendt inn til ul for å sjekke om det kun var en blødning eller om det var SA. Det ble konstantert at det var en SA og at jeg hadde rester igjen i livmoren. Fikk med meg tabletter hjem slik at restene skulle komme ut. Virkningen kom etter ca 4 timer, og jeg satt nesten konstant på do i 6 timer, og det fosset blod nesten hele tiden. Etter dette stoppe det opp og blødde ingenting igjennom natta. Dagen etter skulle jeg gå på do for å se om det hadde stoppet opp eller om det kom mere. Jeg kjente jeg var litt småsvimmel da jeg skulle reise meg opp fra do, å tenke at jeg måtte være kjapp for å komme meg tilbake i senga, men så langt kom jeg ikke.. jeg datt om på badet, men kom meg opp igjen ganske fort. Da jeg kom til soveromsdøra datt jeg om igjen og i følge samboeren hadde jeg ristet og øynene rullet bakover. Han fikk kontakt med meg og la meg i senga, jeg husker at jeg sa at han måtte sette opp vinduene og finne en kald klut til meg. Etter en liten stund ble jeg meg selv igjen.. Skikkelig skremmende episode og dette kom garantert av at jeg mistet så mye blod.. Men nå er jeg livredd for å måtte ta disse tablettene igjen! Dere som har hatt SA, har blødningene stoppet av seg selv, eller har dere tatt tabletter/utskrapning?