Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Anis
Hva slags bok er det? Har ikke fått med meg dette..
ORIGINAL: Tamiria
Ja, det er en sann historie desverre.[:(]
Begynte å lese den boka jeg og, men jeg klarte bare ikke å lese den. Den er rett og slett for jævlig. Alt vrengte seg i meg når jeg leste den, ble fysisk og psykisk dårlig av å lese den. Kjenner jeg får vondt i magen bare av å tenke på den boka.
ORIGINAL: *Musti*
Begynte å lese den boka jeg og, men jeg klarte bare ikke å lese den. Den er rett og slett for jævlig. Alt vrengte seg i meg når jeg leste den, ble fysisk og psykisk dårlig av å lese den. Kjenner jeg får vondt i magen bare av å tenke på den boka.
Jeg følte jeg holdt på å miste pusten.. Så for meg de grusomme handlingene..stakkars stakkars barn [:(][:(]
Jeg følte jeg holdt på å miste pusten.. Så for meg de grusomme handlingene..stakkars stakkars barn [:(][:(]
Ja, det gjorde jeg og.[:(][:(] Man skal være ganske "sterk" for å klare å lese boka. Jeg anser meg selv som ganske sterk psykisk sett, men den boka ble rett og slett for mye for meg.[:(]
Ja, det gjorde jeg og.[:(][:(] Man skal være ganske "sterk" for å klare å lese boka. Jeg anser meg selv som ganske sterk psykisk sett, men den boka ble rett og slett for mye for meg.[:(]
De som syns Christfferboka var grusom,greier nok ikke lese denne.. Tenk,at det går an å behandle et uskyldig lite barn sånn.. Jeg finner ikke ord [:(]
ORIGINAL: Lolodi
Uff [:(] Har lyst til å lese den, men vet ikke om jeg tør. Skal begynne på "Hvorfor gjorde du det, mor?" i dag. Gruer meg litt [&:]
http://bokelskere.no/bok/hvorfor-gjorde-du-det-mor/52820/