Begynte å lese..

*Musti*

Forumet er livet
..Vannliljen i natt.. Fy f@en for ei grusom bok!!
Har dette virkelig skjedd?? [&o]

Edit:  Leste omtalen nå.. Og ja,det har skjedd [:(][:(]

Jeg syns den er verre enn "Jeg tenker nok du skjønner det sjøl.." [:(]

Hva slags bok er det? Har ikke fått med meg dette..

Ja, det er en sann historie desverre.[:(]

Begynte å lese den boka jeg og, men jeg klarte bare ikke å lese den. Den er rett og slett for jævlig. Alt vrengte seg i meg når jeg leste den, ble fysisk og psykisk dårlig av å lese den. Kjenner jeg får vondt i magen bare av å tenke på den boka.

ORIGINAL: Tamiria

Begynte å lese den boka jeg og, men jeg klarte bare ikke å lese den. Den er rett og slett for jævlig. Alt vrengte seg i meg når jeg leste den, ble fysisk og psykisk dårlig av å lese den. Kjenner jeg får vondt i magen bare av å tenke på den boka.

Jeg følte jeg holdt på å miste pusten.. Så for meg de grusomme handlingene..stakkars stakkars barn [:(][:(]

å herregud så grusomt [:(]

ORIGINAL: *Musti*

Jeg følte jeg holdt på å miste pusten.. Så for meg de grusomme handlingene..stakkars stakkars barn [:(][:(]

Ja, det gjorde jeg og.[:(][:(] Man skal være ganske "sterk" for å klare å lese boka. Jeg anser meg selv som ganske sterk psykisk sett, men den boka ble rett og slett for mye for meg.[:(]

Ja, det gjorde jeg og.[:(][:(] Man skal være ganske "sterk" for å klare å lese boka. Jeg anser meg selv som ganske sterk psykisk sett, men den boka ble rett og slett for mye for meg.[:(]

De som syns Christfferboka var grusom,greier nok ikke lese denne.. Tenk,at det går an å behandle et uskyldig lite barn sånn.. Jeg finner ikke ord [:(]

venter den i posten sjøl...

De som syns Christfferboka var grusom,greier nok ikke lese denne.. Tenk,at det går an å behandle et uskyldig lite barn sånn.. Jeg finner ikke ord [:(]

Har lest Christofferboka jeg og. Var tøff og lese den og, men der var vi som lesere heldigvis skånet for mye av de grusomme detaljene. Her i denne boka får vi hver minste grusomme detalje slengt rett i tryne.[:(]

vannliljen er en ufattelig sterk historie ja, helt ubegripelig[:(]
Hun har også skrevet en bok om sitt voksne liv den heter: "voldtatte følelser" , sterk historie videre også desverre[&o] Må si at jeg beundrer den dama for at hun i det hele tatt har klart å overleve, Hun er jo en godt voksen dame i dag (mulig rundt 60år)

ORIGINAL: Lissyjane

Når man leser sånt,så må man nesten prøve å ikke la det gå inn på seg. Jeg leste boken om Fred West og stilte meg psykisk utenfor før jeg leste den.

Jeg visste ikke at den var SÅ sterk..at handlingene var Så detaljert skrevet.. [:(]

ORIGINAL: Lolodi

Uff [:(] Har lyst til å lese den, men vet ikke om jeg tør. Skal begynne på "Hvorfor gjorde du det, mor?" i dag. Gruer meg litt [&:]

http://bokelskere.no/bok/hvorfor-gjorde-du-det-mor/52820/

Har lyst å lese ferdig boka. Begynte på den, men slutta av. Skal prøve å stålsette meg å lese den ferdig. Lurer på om jeg bestiller den boka du nevner her+ den andre boka til Hanne Dahl.

De siste bøkene jeg har lest er Regines bok, Idas dans og Christoffer boka. Sterke bøker alle sammen. Har boka Øyne i Gaza som jeg skal lese.

Back
Topp