Begynte å blø i dag, men stoppet opp....

Noen andre som har mistet ømheten i brystene? :( Er snart 6 uker.
Ikke hatt noe ømme pupper den siste uka her.
Hadde det ikke i mine andre svangerskap heller :)
 
Og jeg har begynt å kjenne murringer nå i ettermiddag. Bekymrer meg [emoji15]
Vet murringer er vanlig, men har stresset litt i dag og blir bekymret [emoji15]
 
Noen andre som har mistet ømheten i brystene? :( Er snart 6 uker.

Ja, mine pupper var mest ømme de første 5 dagene, også har jeg nesten ikke hatt ømme pupper i hele tatt de to siste ukene(Er 6+4 nå). Har lest at det er helt normalt og at det kanskje bare er hormonnivået som har stabilisert seg[emoji4]
 
Noen andre som har mistet ømheten i brystene? :( Er snart 6 uker.

Slike ting kommer og går! Prøv å ikke uroe deg for det! Har heller ikke særlig ømme bryster, men jeg vet jo ikke helt hvordan det går hos meg enda da.. men i mine tidligere svangerskap har jeg nesten ikke hatt symptomer, så det er og mulig:)
 
Og jeg har begynt å kjenne murringer nå i ettermiddag. Bekymrer meg [emoji15]
Vet murringer er vanlig, men har stresset litt i dag og blir bekymret [emoji15]
Murringer er jo bare et godt og vanlig tegn:) stort sett det eneste svangerskap-symptomet jeg pleier å ha (har 2 barn fra før)
 
Han sa veldig lite, tror ikke han hadde heilt peiling på dette. Men tror verdiene er bra på oss begge da! Krysser fingrene for fin stigning

Det gjør jeg også [emoji1374][emoji1374][emoji1374][emoji1374]
 
Det gjør jeg også [emoji1374][emoji1374][emoji1374][emoji1374]
Da har jeg fått svar på min prøve, den var på 9000 - så ikke helt den stigningen jeg hadde håpet på.. var damen i resepsjonen som jeg snakket med, så hun skulle be en lege ringe meg for å snakke mer om resultatet.
Har du fått svar på din?
 
Da har jeg fått svar på min prøve, den var på 9000 - så ikke helt den stigningen jeg hadde håpet på.. var damen i resepsjonen som jeg snakket med, så hun skulle be en lege ringe meg for å snakke mer om resultatet.
Har du fått svar på din?
Legen min sa nettopp at hvis den var over 10000 er det bra. Krysser fingrene for deg!!!
 
Legen min sa nettopp at hvis den var over 10000 er det bra. Krysser fingrene for deg!!!
Tusen takk❤️
Snakke nettopp med legen min som var fornøyd med stigningen, og konkluderte med at jeg ikke trengte ta ny blodprøve. Så nå klarer jeg å puste litt mer, frem til ultralyd på mandag! Håper på et bankende hjerte

Lykke til med dine prøver også! Krysser fingrene for deg Er grusomt når en kommer i en slik situasjon....
 
Tusen takk❤️
Snakke nettopp med legen min som var fornøyd med stigningen, og konkluderte med at jeg ikke trengte ta ny blodprøve. Så nå klarer jeg å puste litt mer, frem til ultralyd på mandag! Håper på et bankende hjerte

Hurra hurra hurra!!!!!!

Lykke til med dine prøver også! Krysser fingrene for deg Er grusomt når en kommer i en slik situasjon....
 
Fortsatt ikke blødd noe mer siden 12-13 tiden i går. Skal snart til legen for å måle hcg, og ny prøve på onsdag. Ultralyden er klokken 15.15 i dag, så føles ut som en evighet til....!

Takk for alle lykkeønskninger❤️
Kan jeg spørre. Tok du på noe tidspunkt em graviditetstest når du blødde...??
 
Kan jeg spørre. Tok du på noe tidspunkt em graviditetstest når du blødde...??
Tok en test, en time og to før, som viste helt klart 2 sterke streker. Hadde planer om å ta den siste digitale dagen etter for å få 3+, men ble ikke til at den ble brukt.. tenkte at jeg heller kunne vente siden jeg fikk time til ul dagen etterpå.
 
Tok en test, en time og to før, som viste helt klart 2 sterke streker. Hadde planer om å ta den siste digitale dagen etter for å få 3+, men ble ikke til at den ble brukt.. tenkte at jeg heller kunne vente siden jeg fikk time til ul dagen etterpå.


Aha ja. Ja tusen takk for svar:)
 
Tusen takk❤️
Snakke nettopp med legen min som var fornøyd med stigningen, og konkluderte med at jeg ikke trengte ta ny blodprøve. Så nå klarer jeg å puste litt mer, frem til ultralyd på mandag! Håper på et bankende hjerte

Lykke til med dine prøver også! Krysser fingrene for deg Er grusomt når en kommer i en slik situasjon....
Tusen takk❤️
Snakke nettopp med legen min som var fornøyd med stigningen, og konkluderte med at jeg ikke trengte ta ny blodprøve. Så nå klarer jeg å puste litt mer, frem til ultralyd på mandag! Håper på et bankende hjerte

Lykke til med dine prøver også! Krysser fingrene for deg Er grusomt når en kommer i en slik situasjon....

Så bra! Jeg hadde 1250 ca. De sa at det var det nivået man normalt ligger på rundt 7-8 uker. Jeg er i uke 7 nå, så da høres det jo veldig bra ut. Er helt i ekstase. Så glad <3 Håper bare at stigningen fortsetter slik <3
 
Så bra! Jeg hadde 1250 ca. De sa at det var det nivået man normalt ligger på rundt 7-8 uker. Jeg er i uke 7 nå, så da høres det jo veldig bra ut. Er helt i ekstase. Så glad <3 Håper bare at stigningen fortsetter slik <3
Så bra! Regner med du mente 12500?:) da går det rette veien for deg! Skal du ta flere prøver?
 
  • Liker
Reactions: TS
Så bra! Regner med du mente 12500?:) da går det rette veien for deg! Skal du ta flere prøver?

12500 ja [emoji85] Ja, jeg håper det. Det håper jeg det gjør for deg også [emoji173]️

Jeg skal ikke ta fler [emoji4]
 
Back
Topp