Begynte å blø i dag, men stoppet opp....

RainbowDash

Forumet er livet
Assistert-jentene
Vi som prøver :)
Himmelbarn
Januargull 2023
Fantastisk bra:Heartbigred

Rugenella

Flørter med forumet
Så herlig :Heartred

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Endelig kan skuldrene senkes [emoji173]️ På ul fant vi et lite hjerte som banket så fint!:happy:
Fantastiske nyheter [emoji173]

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Detaljspørsmål - var det mørkt blod eller lyst?

MP

Flørter med forumet
I dag var det ny runde med friskt blod på papiret. I dag var det også noen veldig små "slintrer" i det. Aner ikke hva jeg skal kalle det... i tillegg har jeg hatt litt ubehag i magen. Et slags trykk. Håper at det er morkaka som tar over, og at det er derfor det kom litt blod (er i uke 10). Men er selvfølgelig livredd for at det er noe værre [emoji27]

Aprilønske 2018

Forelsket i forumet
*Aprilbaby 2018*
I dag var det ny runde med friskt blod på papiret. I dag var det også noen veldig små "slintrer" i det. Aner ikke hva jeg skal kalle det... i tillegg har jeg hatt litt ubehag i magen. Et slags trykk. Håper at det er morkaka som tar over, og at det er derfor det kom litt blod (er i uke 10). Men er selvfølgelig livredd for at det er noe værre [emoji27]

Har du snakket med legen? Jeg ville ha ringt med en gang når du er kommet så langt! Forhåpentligvis slipper du til før helgen for å se om alt er ok[emoji173]️

MP

Flørter med forumet
Har du snakket med legen? Jeg ville ha ringt med en gang når du er kommet så langt! Forhåpentligvis slipper du til før helgen for å se om alt er ok[emoji173]️

Jeg har prøvd å ta kontakt, men kommer ikke gjennom [emoji17]

Topp