spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Hovedpoenget ser man jo: laughing, laughing, laughing
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel en stund til de sier ord og samtidig vet hva de betyr, men de begynner vel å herme nå?
Sent from my iPhone using BV Forum
Enig med deg. Ikke før de bruker ordet bevisst i riktig kontekst. Men lydene ma-ma-ma er en begynnelse, de siler ut lyder de hører mye og begynner å imitere. Og slike lyder er de letteste og de første de lager. En grunn til at de lydene er blitt til å bety mamma og pappa i de fleste landNeh, det er nok alt for tidlig. Storebror sa ikke noe før han sikkert var et og et halvt år, da snakket han til gjengjeld nesten i setninger med en gang, og ordene stoppet aldri igjenNå er jeg rimelig streng på det der da, å tar ikke et ord for et ord, før de faktisk sier det og peker samtidig (eller viser helt tydelig at de faktisk forstår hva de sier). Alt før det er bare lyder de har flaks med i mine øyne
![]()
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Jenta mi sier hei når noen sier hei, men sier også hei om jeg kommer inn i rommet og hun ser meg. Det er jo fordi jeg pleier å si hei. Så det er jo imitasjon som går over i å bruke et ord i riktig kontekst. Men tviler på at hun enda forstår at å si hei er "å hilse på hverandre" liksomEr vel en stund til de sier ord og samtidig vet hva de betyr, men de begynner vel å herme nå?
Hun husker at det er det du pleier å si i denne situasjonenTror de hermer ja! Her har hun sagt nam-nam lenge... men samtidig, hun sier det når jeg setter henne i tripptrappen og tar på henne smekken og begynner å lage maten.. så jeg vet ikke helt. Virker som hun sier det uten at jeg har sagt noe.
Hun husker at det er det du pleier å si i denne situasjonen
De vet hvordan de skal få viljen sinMin ser på meg og sier mamma når han vil bli løftet opp. Det smelter mammahjertet mitt![]()