Begynt å handle utstyr?

Jeg kjøpte denne fra Acorn and Pip! Håndlaget av kvinner i Marokko og pengene går til de. Ser at de dessverre ikke har den inne lenger.. Jeg måtte lete en stund siden jeg ville ha bare kurven uten noe stoff, skjerm eller pynt :) Sydde et babynest og la saueskinn oppi!
Å så fin! ❤️
 
Tar ikke så lang tid å handle egentlig, så du har enda god tid igjen :p
Mange sprer det vel utover pga penger, men om man har oppspart til det, eller har tenkt til å gjøre det billig, så går det an å handle alt på kort tid :p
Det er helt sant :) her var det ingen oppsparte midler til babyutstyr, da denne graviditeten kom som tidenes sjokk. Men blir nok ferdig til starten av desember uansett :D
 
  • Liker
Reactions: mto
Tar ikke så lang tid å handle egentlig, så du har enda god tid igjen :p
Mange sprer det vel utover pga penger, men om man har oppspart til det, eller har tenkt til å gjøre det billig, så går det an å handle alt på kort tid :p

Derfor vi har starta handlingen i alle fall, liker å spre det ut budgettmessig :) Også har en jeg mann som liker å være tidlig ute med alt, så han ville helst ha hatt alt på plass nå han :p
 
Derfor vi har starta handlingen i alle fall, liker å spre det ut budgettmessig :) Også har en jeg mann som liker å være tidlig ute med alt, så han ville helst ha hatt alt på plass nå han :p
Jeg liker også å være tidlig ute, skjønner han godt!
Hører mange sier at med barn nummer 2 eller 3 forbereder de alt i siste liten, men tror ikke jeg kommer til det punktet uansett hvor mange barn jeg får :p
 
Jeg liker også å være tidlig ute, skjønner han godt!
Hører mange sier at med barn nummer 2 eller 3 forbereder de alt i siste liten, men tror ikke jeg kommer til det punktet uansett hvor mange barn jeg får :p

Hehe, her er det første og mannen var overlykkelig da jeg kom hjem med babymadrass for to uker siden. Så deilig å ha det i hus som han sier :p
Skjønner han godt jeg og, men prøver å si at alle småtinga kan vente litt. Er ikke krise at vi ikke har gulpekluter enda liksom, hehe!
 
Hehe, her er det første og mannen var overlykkelig da jeg kom hjem med babymadrass for to uker siden. Så deilig å ha det i hus som han sier :p
Skjønner han godt jeg og, men prøver å si at alle småtinga kan vente litt. Er ikke krise at vi ikke har gulpekluter enda liksom, hehe!
Første her også altså :p
Nei, og gulpekluter er ikke like gøy som de store tingene :hilarious:
 
Jeg liker også å være tidlig ute, skjønner han godt!
Hører mange sier at med barn nummer 2 eller 3 forbereder de alt i siste liten, men tror ikke jeg kommer til det punktet uansett hvor mange barn jeg får :p

Kommer ikke til å vente til siste liten selv om dette er nr 2. Forrige gang begynte vi rundt uke 30, syns det var tidlig nok :)
 
  • Liker
Reactions: mto
Spørs kanskje helt på om man skal kjøpe nytt eller brukt! Bestille ny vogn i uke 30 så risikerer man å ikke få den til termin og det er jo litt kjedelig:)
 
Ja, med min første begynte eg i uke 8 :hilarious:, med nr. 2 i uke 18 etter oul

Litt tidligere enn meg ja :hilarious:

Vi bestilte vogn rundt uke 30, det var det første vi gjorde. Denne gangen trenger vi jo ikke så mye, så er om mulig enda mer avslappet til innkjøp. Viser OUL jente om et par uker, vet jeg ikke om jeg klarer å vente så lenge altså. Da skal jeg iallefall strikke julekjole :D
 
Spørs kanskje helt på om man skal kjøpe nytt eller brukt! Bestille ny vogn i uke 30 så risikerer man å ikke få den til termin og det er jo litt kjedelig:)

Vi bestilte vogn rundt uke 30 sist, og hadde god margin. Fikk beskjed om at det var ca en måneds leveringstid (Emmaljunga) Men kanskje litt leveringsutfordringer nå ifbm korona.
 
Jeg venter også til etter ultralyd 06.juli. Litt kjekkere når enn vet hvilke kjønn det er♥️ Er utrolig mye jeg trenger siden jeg ikke har noen ting da min datter nå blir 16 år. Begynner å bli litt stresset. Ser det er enkelte nettbutikker som begynner å kjøre tilbud
 
Vi har ingenging enda (15+3), og stresser null og niks. Tenker som mange andre her: tar det etter oul. Da har jeg også noe ekstra å glede meg til! Har sett på vogner da, og hjelpes så vanskelig :confused004
 
Jeg har vært på OUL , er 20+0 i dag. Har kun handlet inn sprinkelseng og et ullsett til vinteren på tilbud. Har funnet vogn (babyjogger city elite 2) og ekstra delene til den, og hvilken bilstol vi skal ha, så venter bare at det skal komme på tilbud. Trenger alt av ting da dette er første, men stresser ikke med det nå. Må ikke ha aaalt før fødsel, tenker det er greit å se an etterpå hvis det er noe man føler man trenger og heller kjøpe det da:)
 
Har det meste fra sist, eneste vi nå venter på er å finne ut kjønn, blir det jente har vi jo det meste av alt, blir det gutt, må vi ha en del nytt
 
Back
Topp