Begynt å handle utstyr?

Celine1993

Betatt av forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Noen som har begynt å handle inn enda?Som førstegangs er det en lang liste med ting som «trengs» merker jeg får lyst å starte shopping snart. Prøver å holde meg til OUL om 14 dagers tid. Hva med dere?:)
 
Begynner etter oul. Trenger alt, selv om dette er nr. 3. Gav vekk alt :p
 
Tenker det blir handling etter OUL :)
Vil gjerne vite kjønn først :p
Håper de ser det da, ellers blir det lenge å vente på handling :hilarious:
 
Skal ikke handle så mye, så venter til etter OUL. Så venter, og håper Barnas Hus kjører 25% på hele butikken en dag før jul som de har gjort tidligere.
 
Har fått tak i det meste gratis på finn.no. slik som sprinkelseng (uten madrass) vippestol, babynest, klær, stellebord osv. Har også kjøpt noen ullklær som kan brukes av begge kjønn. Men kommer ikke til å kjøpe noe før etter OUL nå
 
Jeg starta handlinga for flere uker siden :hilarious:
Er også førstegangs og alt trengs jo!:shy:
 
Jeg starta handlinga for flere uker siden :hilarious:
Er også førstegangs og alt trengs jo!:shy:
Starta tidlig forrige gang jeg var gravid, så det er derfor jeg venter denne gangen :hilarious: Har allerede en del
 
Førstegangs og har begynt såvidt! Har bestilt dyner og sengetøy da det var på 50% på Barnas hus. Hentet gratis bleiebøtte på barnas hus og kjøpt moseskurv fra Marokko som jeg har siklet etter :joyful: Pappsen har kjøpt et par bodyer til bebis for å føle seg litt «nærmere» graviditeten :happy: Ellers blir resten etter OUL!
 
Venter til etter oul, men har autosøk liggende inne på Finn allerede. :)
 
Starta tidlig forrige gang jeg var gravid, så det er derfor jeg venter denne gangen :hilarious: Har allerede en del

Ja, det hadde nok jeg og gjort om jeg hadde noe/mye liggende:p
 
Har kjøpt brukt bedsidecrib fra Troll.
Ny madrass, stellepute (skal sy trekk selv), litt tøy og stoff til sengesett :D Også har jeg en innmari fin ammepute fra That's mine (dansk merke) på vei i posten :D
 
Har spart på mykje fra dei to snuppene som nå er 5 og 6år, men er litt eg treng fordiom:happy: Planen er å ha absolutt alt klar før uke 20, for veit av erfaring at dei siste vekene flyyr. Og dei siste 8 vekene er dei travlaste vekene heile året for min del (då skal all produksjon selgast), så her vil eg ha alt klart nå i sommar mens me har god tid å kan putle på ;)
Men klær får berre vera, har ein del etter jentene (har handla 95% av klærne brukt, alltid) så bebisen får bruka dei om de blir gutt og i begynnelsen tenke eg :angelic:
 
Skulle ønske jeg ikke gjorde det sånn at jeg kunne handlet ekstra mye nå :hilarious:

Ja det skjønner jeg, er jo veeeeldig morro å handle til lille :shy:
 
Førstegangs og har begynt såvidt! Har bestilt dyner og sengetøy da det var på 50% på Barnas hus. Hentet gratis bleiebøtte på barnas hus og kjøpt moseskurv fra Marokko som jeg har siklet etter :joyful: Pappsen har kjøpt et par bodyer til bebis for å føle seg litt «nærmere» graviditeten :happy: Ellers blir resten etter OUL!
Skal også kjøpe mosekurv :) har du bilde av din?
 
Har kjøpt et par sett med klær og voksi pose til bilstol. Trodde jeg skulle stresse mer med å få kjøpt inn ting, siden vi er å regne som førstegangs på utstyrsfronten. Har ingenting annet enn noen klær, dyner og voksipose etter 11 åringen. Må vel kanskje komme i gang snart, blir kanskje enklere etter oul neste torsdag.
 
Gleder meg veldig til å begynne handlingen men vil se at alt ser greit ut på OUL først :happy:
 
Skal også kjøpe mosekurv :) har du bilde av din?

Jeg kjøpte denne fra Acorn and Pip! Håndlaget av kvinner i Marokko og pengene går til de. Ser at de dessverre ikke har den inne lenger.. Jeg måtte lete en stund siden jeg ville ha bare kurven uten noe stoff, skjerm eller pynt :) Sydde et babynest og la saueskinn oppi!
 

Vedlegg

  • 1FFE847E-0898-47EA-8ED5-911E676F6A30.jpeg
    1FFE847E-0898-47EA-8ED5-911E676F6A30.jpeg
    52,1 KB · Visninger: 33
Kjenner jeg blir litt småstressa av å lese at mange har handlet så «mye» allerede :sorry:
jeg har ikke stresset så mye med innkjøp og sånt selv om jeg er førstegangsfødende.. skal på OUL 8.juli, og har tenkt å vente med innkjøp og div til etter det. Skal hjem på ferie til en førstegangs-mormor i sommer også, hun er mer gira på innkjøp enn meg, og tenker det blir litt forskjellig med i bilen hjem igjen etter ferie :D. Men nå for tiden så roter jeg meg vekk i barnevognjungelen.. pjuh! :dead:
 
Kjenner jeg blir litt småstressa av å lese at mange har handlet så «mye» allerede :sorry:
jeg har ikke stresset så mye med innkjøp og sånt selv om jeg er førstegangsfødende.. skal på OUL 8.juli, og har tenkt å vente med innkjøp og div til etter det. Skal hjem på ferie til en førstegangs-mormor i sommer også, hun er mer gira på innkjøp enn meg, og tenker det blir litt forskjellig med i bilen hjem igjen etter ferie :D. Men nå for tiden så roter jeg meg vekk i barnevognjungelen.. pjuh! :dead:
Tar ikke så lang tid å handle egentlig, så du har enda god tid igjen :p
Mange sprer det vel utover pga penger, men om man har oppspart til det, eller har tenkt til å gjøre det billig, så går det an å handle alt på kort tid :p
 
Back
Topp