Begynt å gå?

En tråd i 'Desember 2014' startet av LykkeSusanne, 28 Okt 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ho3ne Elsker forumet

Her er det også full fart, men han går ikke selv enda. Er nok ikke lenge igjen. Han klatrer som en racer da, så stuen vår ser ut som to ulike rom før og etter leggetid :-D

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

2. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Neida her krabber vi ikke enn gang. Tar livet meg ro her hehe

3. Babyboydes14 Flørter med forumet Desemberskattene 2014

Her lærte man nettopp å dra seg framover på gulvet. Så er nåkk lenge igjen til han går:p

4. NiLove Gift med forumet Desemberskattene 2014

Storesøster her gikk ikke før hun var 1.5 Jeg var SÅ frustrert, men egentlig var det kjempegreit. INGEN knall og fall, hun hadde stålkontroll og tok hensyn til alle de andre barna. Hun var moden nok i hodet liksom, så det var bare fint. Er ingen hast :)

• Liker Liker x 1
  5. Mammadesember Elsker forumet Desemberskattene 2014

Så deilig :) å gå når de er 8/9 mnd og 1,5 år gjør nok stooor forskjell på vettet i hodet :p slippe å løpe etter hele tiden!

6. NiLove Gift med forumet Desemberskattene 2014

Hehe, ja, de som gikk først på barselgruppa nærmest trampet ned de som ikke kunne gå. Og slo seg hele tida. Det er rett og slett ganske behagelig når de går sent, selv om man som forelder blir veldig utålmodig.

• Liker Liker x 1
  7. Blueheart Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Påskeliljene 2022 ❤️

Her gikk han når han var 9 mnd, akkurat sånn som sin onkel :)

8. Mammadesember Elsker forumet Desemberskattene 2014

Ja, jeg kan se det for meg :) Her skader hun seg titt og ofte. Når hun leker med babyer på hennes alder så tramper hun som sagt bare over de, rapper det de har i hendene sine og løper av gårde :p skulle gjerne tenkt meg at hun kunne drøyd den noen måneder til :p

9. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Jeg merker at hun er kjappere på andre punkter. For to mnd siden begynte hun å dele. Så nå får vi alle smake på smokk og brødskiver :) kjempe morsomt. Hun sier også et par ord. Mamma, pappa, takk takk, ha det, nei nei, og et par andre ord. Jeg tenker at alle kan ikke være på streken normal. Stressa masse med det før, men nå er det egentlig greit. Slipper å flytte på ting over alt :p

10. NiLove Gift med forumet Desemberskattene 2014

Tok sine første skritt nå i jula :)

• Liker Liker x 1
  11. Kizy Elsker forumet Desemberskattene 2014

Tatt 1 skritt. For 2 dager siden

• Liker Liker x 1
  12. Piksi Forumet er livet Desemberskattene 2014

Niks ikke ennå. Eldste var 18 mnd, så regner med det tar litt tid:)

13. Lillemy. Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Desemberskattene 2014

Ikke begynt

14. Snoopy! Forumet er livet Desemberskattene 2014

Går bare rundt bordet enda. :)

15. Lillesnille:) Forumet er livet Desemberskattene 2014

Går ikke selv enda

16. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Sommerfuglene 2017 Desemberskattene 2014

Ja:) startet i starten av desember

17. Lurepus Gift med forumet VIP Himmelbarn Desemberskatter 2016 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Desemberskattene 2014 Januar 2017

Her tok hun sine første skritt når hun var 11 mnd, men gikk ikke før i jula, da var hun 12,5 mnd ;)

18. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Går ikke selv enda

19. Lillemy. Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Desemberskattene 2014

Går ikke :/

Del denne siden