Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Storesøster her gikk ikke før hun var 1.5 Jeg var SÅ frustrert, men egentlig var det kjempegreit. INGEN knall og fall, hun hadde stålkontroll og tok hensyn til alle de andre barna. Hun var moden nok i hodet liksom, så det var bare fint. Er ingen hastNeida her krabber vi ikke enn gang. Tar livet meg ro her hehe
Storesøster her gikk ikke før hun var 1.5 Jeg var SÅ frustrert, men egentlig var det kjempegreit. INGEN knall og fall, hun hadde stålkontroll og tok hensyn til alle de andre barna. Hun var moden nok i hodet liksom, så det var bare fint. Er ingen hast
Hehe, ja, de som gikk først på barselgruppa nærmest trampet ned de som ikke kunne gå. Og slo seg hele tida. Det er rett og slett ganske behagelig når de går sent, selv om man som forelder blir veldig utålmodig.Så deilig å gå når de er 8/9 mnd og 1,5 år gjør nok stooor forskjell på vettet i hodet slippe å løpe etter hele tiden!
Hehe, ja, de som gikk først på barselgruppa nærmest trampet ned de som ikke kunne gå. Og slo seg hele tida. Det er rett og slett ganske behagelig når de går sent, selv om man som forelder blir veldig utålmodig.
Storesøster her gikk ikke før hun var 1.5 Jeg var SÅ frustrert, men egentlig var det kjempegreit. INGEN knall og fall, hun hadde stålkontroll og tok hensyn til alle de andre barna. Hun var moden nok i hodet liksom, så det var bare fint. Er ingen hast