Begynt å gå?

Her er det også full fart, men han går ikke selv enda. Er nok ikke lenge igjen. Han klatrer som en racer da, så stuen vår ser ut som to ulike rom før og etter leggetid :-D

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
 
Her lærte man nettopp å dra seg framover på gulvet. Så er nåkk lenge igjen til han går:p
 
Neida her krabber vi ikke enn gang. Tar livet meg ro her hehe
Storesøster her gikk ikke før hun var 1.5 Jeg var SÅ frustrert, men egentlig var det kjempegreit. INGEN knall og fall, hun hadde stålkontroll og tok hensyn til alle de andre barna. Hun var moden nok i hodet liksom, så det var bare fint. Er ingen hast :)
 
Storesøster her gikk ikke før hun var 1.5 Jeg var SÅ frustrert, men egentlig var det kjempegreit. INGEN knall og fall, hun hadde stålkontroll og tok hensyn til alle de andre barna. Hun var moden nok i hodet liksom, så det var bare fint. Er ingen hast :)

Så deilig :) å gå når de er 8/9 mnd og 1,5 år gjør nok stooor forskjell på vettet i hodet :p slippe å løpe etter hele tiden!
 
Så deilig :) å gå når de er 8/9 mnd og 1,5 år gjør nok stooor forskjell på vettet i hodet :p slippe å løpe etter hele tiden!
Hehe, ja, de som gikk først på barselgruppa nærmest trampet ned de som ikke kunne gå. Og slo seg hele tida. Det er rett og slett ganske behagelig når de går sent, selv om man som forelder blir veldig utålmodig.
 
Her gikk han når han var 9 mnd, akkurat sånn som sin onkel :)
 
Hehe, ja, de som gikk først på barselgruppa nærmest trampet ned de som ikke kunne gå. Og slo seg hele tida. Det er rett og slett ganske behagelig når de går sent, selv om man som forelder blir veldig utålmodig.

Ja, jeg kan se det for meg :) Her skader hun seg titt og ofte. Når hun leker med babyer på hennes alder så tramper hun som sagt bare over de, rapper det de har i hendene sine og løper av gårde :p skulle gjerne tenkt meg at hun kunne drøyd den noen måneder til :p
 
Storesøster her gikk ikke før hun var 1.5 Jeg var SÅ frustrert, men egentlig var det kjempegreit. INGEN knall og fall, hun hadde stålkontroll og tok hensyn til alle de andre barna. Hun var moden nok i hodet liksom, så det var bare fint. Er ingen hast :)

Jeg merker at hun er kjappere på andre punkter. For to mnd siden begynte hun å dele. Så nå får vi alle smake på smokk og brødskiver :) kjempe morsomt. Hun sier også et par ord. Mamma, pappa, takk takk, ha det, nei nei, og et par andre ord. Jeg tenker at alle kan ikke være på streken normal. Stressa masse med det før, men nå er det egentlig greit. Slipper å flytte på ting over alt :p
 
Niks ikke ennå. Eldste var 18 mnd, så regner med det tar litt tid:)
 
Her tok hun sine første skritt når hun var 11 mnd, men gikk ikke før i jula, da var hun 12,5 mnd ;)
 
Back
Topp