Begynt å gå?

LykkeSusanne

Glad i forumet
Flere babyer som har begynt å gå enda ??.. Her tok lillemann sine første skritt når han var 9.5 mnd. Og når han var 10 mnd gikk han enda stødigere og nå går han skikkelig 10 og 14 dager gammel.. født 14/12/14.
 
Så flink da :) ja her tok han sine første da han var rundt 8 1/2 mnd. Nå er det like før han løper rundt her :p
 
Min er også født 14/12/14. Tok sine første skritt når hun var 8,5 mnd. Når hun var 9 mnd så jogga hun og nå bare springer hun :)
 
Begynt å stå uten støtte, men kan ikke reise seg uten støtte eller gå selv enda :) Surfer på møblene.
 
Last edited:
Så flink! Min går rundt når han holder seg i noe, men eldste gikk ikke før han var 1,5 så det drøyer nok litt:)
 
Hun slipper seg mer og mer når hun står og holder seg, og går litt med gåvognen :)
 
Det er det tidligste jeg har sett at noen har begynt å gå! For ei lita reser-jente ;)

Hehe, joda hun er tidlig ute :) men det var jeg også til mammas store fortvilelse :p tror det ofte går sånn i familier? At man følger foreldrene sine litt. Skulle gjerne latt henne drøye litt, så hun kunne hatt litt mer vett i hode :p
 
Nei, går ikke, men er nok like før. Hun går i full fart etter gåbilen til storebror og slipper seg ofte, men tar ikke egne skritt riktig enda :)
 
Nei heldigvis ikke, han står alene, men gå gidder han ikke. Min bror gikk når han var 7 mndr, det var katastrofe:p
 
Så mange flinke barn:)Mini har gått 3 skritt men han er ikke helt stødig enda, så tenker at innen en måned så går han:)
 
Min løper rundt nå :)
 
Frøkna mi har nettopp begynt å krabbe. Går ganske sakte enda. Ikke i nærheten av å reise seg eller å stå. Jenta mi på 2 år er sååå utålmodig. Hun vil så gjerne ha med lillesøster på alt:)
 
Lillebror reiser seg opp langs alt. Og går rundt bordet i mens han holder seg. Men ikke i nærheten av å slippe
 
Frøkna mi har nettopp begynt å krabbe. Går ganske sakte enda. Ikke i nærheten av å reise seg eller å stå. Jenta mi på 2 år er sååå utålmodig. Hun vil så gjerne ha med lillesøster på alt:)
Samme hos oss, har nettopp skjønt krabbe-teknikken.. Ingen motorisk racer, akkurat! ;) Men vi får bare nyte roen så lenge det varer! ;)
 
Back
Topp