LykkeSusanne
Glad i forumet
Flere babyer som har begynt å gå enda ??.. Her tok lillemann sine første skritt når han var 9.5 mnd. Og når han var 10 mnd gikk han enda stødigere og nå går han skikkelig 10 og 14 dager gammel.. født 14/12/14.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det tidligste jeg har sett at noen har begynt å gå! For ei lita reser-jenteMin er også født 14/12/14. Tok sine første skritt når hun var 8,5 mnd. Når hun var 9 mnd så jogga hun og nå bare springer hun
Det er det tidligste jeg har sett at noen har begynt å gå! For ei lita reser-jente
Oi, at det går an liksom.Nei heldigvis ikke, han står alene, men gå gidder han ikke. Min bror gikk når han var 7 mndr, det var katastrofe
Samme hos oss, har nettopp skjønt krabbe-teknikken.. Ingen motorisk racer, akkurat! Men vi får bare nyte roen så lenge det varer!Frøkna mi har nettopp begynt å krabbe. Går ganske sakte enda. Ikke i nærheten av å reise seg eller å stå. Jenta mi på 2 år er sååå utålmodig. Hun vil så gjerne ha med lillesøster på alt