Begynner og bli litt tungt

En tråd i 'Januar 2020' startet av Januar mini 2020, 12 Okt 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Zephyra Forumet er livet VIP Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Ja ikke sant, da hadde du jo sikkert mye vann, når det bare var 4-5 kg igjen allerede når du dro hjem! Det renner nok av deg like fort denne gangen :D Jeg er ikke like optimistisk, for jeg kom aldri ned i startvekt før første svangerskap, har vært overvektig i 10 år nå :rolleyes::eek:
    Så etter denne babyen er ute så skal det skje store forandringer her :hilarious:

2. Sommarfugl Flørter med forumet Januarlykke 2020

Kjenner også på det no og er spent på kor lenge eg vil klare å jobbe 100%.
    Sov frå 23-09.30 (vel og merke med 7-8 krampe/doturer frå 00.45 og utover) og kunne egentlig tenkt meg å bare gå å legge meg igjen no. Litt meir energi og søvn hadde eg satt stor pris på!
    Kroppen er tung frå før, men 6kg ekstra gjer jo sitt. Det er tyngre og tyngre å vere i aktivitet, samtidig som eg blir tyngre og tyngre av å vere i lite aktivitet. Vond sirkel rett og slett.
    Dei siste 15-16 vekene blir tøff, men eg kjenner på ei uendelig stor takknemlighet for å få bære enda eit barn fram, med høgaste sannsynlighet mitt siste. Og eg er generelt i fin form, har og har hatt lite plager og kjenner på at kroppen min faktisk er som skapt for dette! Så eg har ikkje mykje å klage på, men eg kjenner heilt klart på at det begynner å bli tungt..

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Pixiee Gift med forumet

Kan si det var enklere å gå gravid som 23 åring enn som 33 åring :smiley-bounce012 Men foreløbig går det greit.. Opp ca 12 kg og sliter litt med rygg og bekken men klarer fremdeles å gjøre det daglige men må selvfølgelig hvile mer.. Når kvelden kommer er som regel bekkenet helt ferdig.. Hadde ingen plager på rygg og bekken sist så dette gjør det litt tøffere denne gangen.. Håper siste 14 ukene går fort :smiley-ashamed004

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Mikelle Forelsket i forumet Januarlykke 2020

Kjenner det godt på kroppen, ja. Med bekkenkrangling, overvekt, (har heldigvis ikke gått opp så veldig mye, ca 4-5 kg), astma, vondt både her og der, og vanskelig skolearbeid og førtisbursdag like rundt hjørnet... o_O
    Blir sliten av å gå opp/ned en trapp, lissom. Og vi har 3 etasjer i huset, hehh. Prøver å svømme et par ganger i uka. Og går veeeldig korte turer med bikkja (stakkars vofsen).

5. Bokelsker Elsker forumet Januarlykke 2020

Jeg merker godt at det er tyngre. Har lagt på meg 13 kilo, men føler ikke egentlig at det er kiloene som er problemet. Men magen begynner å være i veien, jeg er andpusten (muligens pga. lavt blodtrykk?), og jeg har begynt å få vondt i bekkenet (bare foran). Og sliter med urolige bein og leggkramper om natten, urolig mage om formiddagen, og kvalme og svimmelhet hele døgnet.

Jeg gleder meg til januar, men heldigvis skjer det mye fint før den tid, så jeg skal nok holde ut.

Del denne siden