Begynner dere å klargjøre hjemme?

Har ikke begynt med noe :-P Har kjøpt inn set meste, og smått begynt å tømme det kommende barnerommet, slik at det kan males, men ting går tregt enda :-P Ikke termin før 29.oktober, så jeg stresser ikke. Er førstegangs, og har på følelsen at jeg går over, men har mange lister da! Full oversikt :-P

D
Vi var i boden og hentet babyklærene i går. De ligger fortsatt i vakumposer, planen er å begynne å se over og vaske denne uken :) vi overtar hus 15 september og skal pusse opp litt der før vi flytter inn så godt med det som er gjort ☺️
a har dere litt å gjøre frem over, ja...
Lykke til med alt som venter!

Har vasket alle arveklær i str 50, og skal i gang med str 56. Har også begynt så smått med fødebagen. Ellers er det en del som gjenstår: pusse opp barnerom (selv om hun ikke kommer til å sove der på lenge), vaske vogna (kjøpt brukt), ordne stelleplassen, og skaffe litt mer utstyr.

Redebyggern i meg stresser, mens gubben er irriterende lite stressa. :-P

29.10 :p selvfølgelig små ting som mangler som lader Pad tlf osv, men alt annet ligger klart i baggen ^^ litt tidelig men måtte ha noe klart, stresset så mye rundt det
Ser den!
Det var plutselig den følelsen jeg også fikk...
Hadde tenkt å drøye alt til permisjonsstart, og kose meg med det da....
Men fikk den der panikkfølelsen, om noe skulle skje, og alt ikke står klart...

Jeg liker også å ha ting i orden:p

Selv om jeg vet mannen hadde taklet det fint, mens vi var på sykehuset om så var...

Men bedre å være føre var:p

Har vasket alle arveklær i str 50, og skal i gang med str 56. Har også begynt så smått med fødebagen. Ellers er det en del som gjenstår: pusse opp barnerom (selv om hun ikke kommer til å sove der på lenge), vaske vogna (kjøpt brukt), ordne stelleplassen, og skaffe litt mer utstyr.

Redebyggern i meg stresser, mens gubben er irriterende lite stressa. :p
Hehe, typisk menn:hilarious:

Fått 4 og 5 uker før termin før, så her er forberedelsene i gang. Er nå 32,5 - så her er seng skruet sammen og noen klær vasket. Blir nok å pakke fødebagen til uka. Orker ikke å stresspakke den med rier en gang til...:joyful:

Er i uke 35 og her begynner ting å komme veldig på plass, alt har vi i hus uten om tisselaken og sengekant til krybbe.
Klær og sengetøy er vasket, alle bebisting er sortert og kommer i hus.
Stelleplassen må også organiseres, har alt utenom kommoden som jeg håper vi får kjøpt i løpet av uken:)
Må sortere litt til på str på klærna og pakke barsel bag- så er alt klart til at snuppa endelig skal komme:) Gleder oss så mye:):):)

I går monterte vi sånn lekegrind til å ha i stua. Alle klærne er vasket begynt på fødebagen. Har igjen å re opp seng og små rydde og vaske hjemme

Bare 2,5 uker til vi flytter og jeg også kan begynne alle forberedelsene. Godt å flytte inn i ferdig rundvaska hus da:) siden jeg er så svær nå og umobil har samboer sagt at jeg skal ikke gjøre noe i det gamle huset av vasking og bæring, blir bare flytta rett inn i nyhuset:p har pakket det mest nødvendige hvis det skulle skje noe fødsel nå, men må bare knipe igjen for ellers er ingenting klart :nailbiting:

Uke 36 her, har vasket alle klær, sengetøy, montert opp seng og barnevogn. Ikke pakket fødebag og mangler sikkert en del småting til stelling.

Er i uke 35 og her begynner ting å komme veldig på plass, alt har vi i hus uten om tisselaken og sengekant til krybbe.
Klær og sengetøy er vasket, alle bebisting er sortert og kommer i hus.
Stelleplassen må også organiseres, har alt utenom kommoden som jeg håper vi får kjøpt i løpet av uken:)
Må sortere litt til på str på klærna og pakke barsel bag- så er alt klart til at snuppa endelig skal komme:) Gleder oss så mye:):):)
Så herlig:)

9199e943bd384695cb714cddb072dc2b
nååå er jeg klar. Bestilte produkter fra et apotek som hadde tilbud her forrige uke, så nå har jeg pumpe, salver til meg og baby og bade/vaske produkt og antiback til stellevesken.

Nåååå kjente jeg at jeg begynte å bli litt stresset!! Nå må jeg skjerpe meg. Har kommet til 34+4 og jeg har ikke tatt frem noe, vasket noe eller kjøpt noe annet enn noen bodyer. Dette er vårt andre barn og mye skal arves.. Men alt står fortsatt på loftet. Vi får ta det til helgen;)

Back
Topp