Begynner dere å klargjøre hjemme?

Lykkeliten85

Betatt av forumet
Har egentlig vært ganske avslappet med å få ting i orden...
Og tenkte ikke jeg skulle begynne å vaske noe før permisjonen starter.
Men plutselig fikk jeg for meg at jeg starter allerede nå med bilstolpose, dyner og sengklær...
Begynte å stresse litt, om ting skjer før, og alt ikke er helt klart:joyful:

Fødte 14 dager før termin første gang, og 9 dager over termin 2. gang. Så en kan jo aldri vite:p

Har termin om 6,5 uke...

Har dere begynt å vaske, og klargjøre?

Jeg har begynt så smått, men er ikke ferdig enda :)
Satt og sa til samboer nettopp at vi må kanskje tenke på å ta opp vogn og bilstol fra kjelleren nå så det ikke er så rått når det blir tide for å bruke det. Han ment vi kunne vente til jeg er hjemme igjen (jeg og lillegutt skal kjøre til mine forelder på besøk en uke på tirsdag).
Mulig vi gjør det og. Eller, jeg tenker at bilstolen kan være smart å bare gjør ferdig i morgen, bare sånn i tilfelle at noe skulle skje i Sverige og samboer må kom dit :P

Jeg har begynt så smått, men er ikke ferdig enda :)
Satt og sa til samboer nettopp at vi må kanskje tenke på å ta opp vogn og bilstol fra kjelleren nå så det ikke er så rått når det blir tide for å bruke det. Han ment vi kunne vente til jeg er hjemme igjen (jeg og lillegutt skal kjøre til mine forelder på besøk en uke på tirsdag).
Mulig vi gjør det og. Eller, jeg tenker at bilstolen kan være smart å bare gjør ferdig i morgen, bare sånn i tilfelle at noe skulle skje i Sverige og samboer må kom dit :p
Når har du termin? :happy:

Sitter egentlig bare å drøyer vaskingen. Tenker at hvis jeg begynner for tidlig så må jeg bare vaske igjen:p Og tanken på å vaske grundig 2 ganger er litt vel overveldende.! Hehehe

Jeg har begynt å vaske og rydde ting på plass. Er ikke ferdig da, men gjør litt nå og da siden jeg synes det er så koselig :) 5 uker igjen til termin..

Har fått ordnet det meste nå. med svangerskapsdiabetes får jeg sikkert ikke gå over tiden ihvertfall og kommende storesøster kom 37+0 samt at jeg har hatt en del vonde kynnere osv så vil helst ha ting tidlig i orden. Men ting er pakket inn i poser pga støv og hår (har en katt), dyna og madrass må snart få luftet seg litt, men er ikke helt hastverken i det da.
Hadde de hatt bleier, klær og bind på barsel og føden hadde jeg nok ikke gjort alt dette såpass tidlig da

Begynner å nærme seg tenker jeg, men har ikke alt klart enda :P Har vasket det jeg har å vaske foreløbig, og senga setter vi opp om ikke alt for lenge nå. Føler ikke tøyet blir så fort støvete i klesskapet jeg da men :P, men så har jeg ikke så veldig mye heller da; vil vente og se an størrelsen på lillegutt før jeg handler så mye mer :) . Må hente bilstol og vogn, men det er jo kjapt gjort å hente hos foreldrene mine som bor 10 min unna da :) Termin 7. oktober, så nærmer seg jo stadig :)

Alt utstyret står hos min mor og hun kommer inn før jeg er i uke 35, det stresser meg litt :p
Pakket fødebagen så den er hvertfall klar :p

Sitter egentlig bare å drøyer vaskingen. Tenker at hvis jeg begynner for tidlig så må jeg bare vaske igjen:p Og tanken på å vaske grundig 2 ganger er litt vel overveldende.! Hehehe
Ja, men jeg tenker at om det blir liggende nyvasket i 4-8 uker, så bør det ikke være nødvendig å vaske det igjen?

Har fått ordnet det meste nå. med svangerskapsdiabetes får jeg sikkert ikke gå over tiden ihvertfall og kommende storesøster kom 37+0 samt at jeg har hatt en del vonde kynnere osv så vil helst ha ting tidlig i orden. Men ting er pakket inn i poser pga støv og hår (har en katt), dyna og madrass må snart få luftet seg litt, men er ikke helt hastverken i det da.
Hadde de hatt bleier, klær og bind på barsel og føden hadde jeg nok ikke gjort alt dette såpass tidlig da
Ser da at det kan være godt hva som er gjort ja...

Begynner å nærme seg tenker jeg, men har ikke alt klart enda :p Har vasket det jeg har å vaske foreløbig, og senga setter vi opp om ikke alt for lenge nå. Føler ikke tøyet blir så fort støvete i klesskapet jeg da men :p, men så har jeg ikke så veldig mye heller da; vil vente og se an størrelsen på lillegutt før jeg handler så mye mer :) . Må hente bilstol og vogn, men det er jo kjapt gjort å hente hos foreldrene mine som bor 10 min unna da :) Termin 7. oktober, så nærmer seg jo stadig :)
Ja, da nærmer det seg:D
Tenker og, at det holder seg godt i skapet...

4 uker til termin og alt er snart klart :) Har et par småting til fødebaggen min som må pakkes. Så tar mannen og fikser bedside crib og lekegrind om ikke så lenge, men orker ikke ha det stående fremme lenge før :p

V har begynt så smått. Er ganske dårlig, så klarer ikke å gjøre då mye om gangen. I helga har vi fått opp sprinkelsenga. Forrige helg fikk vi tripptrapp stol. Har hentet opp alt av klær og sortert men ikke vasket ennå. Kjenner at det er greit å ta litt etter litt!:)

Vi var i boden og hentet babyklærene i går. De ligger fortsatt i vakumposer, planen er å begynne å se over og vaske denne uken :-) vi overtar hus 15 september og skal pusse opp litt der før vi flytter inn så godt med det som er gjort ☺️

Back
Topp