Begynner dere å bli klare til fødsel?

Angående pose har vi aldri hatt det i bilstol før. Bruker ulldress på baby pluss pledd oppå etter at beltet er festet skikkelig. Stapper det godt rundt baby så har det vært mer en nok her. Og enkelt å nappe av når bilen blir varm :)
 
Angående pose har vi aldri hatt det i bilstol før. Bruker ulldress på baby pluss pledd oppå etter at beltet er festet skikkelig. Stapper det godt rundt baby så har det vært mer en nok her. Og enkelt å nappe av når bilen blir varm :)
Det høres egentlig ganske smart ut!:) Jeg har lurt litt på om det kan være praktisk og greit nok å bruke en dyne, men kanskje rett og slett et ullpledd holder. Antagelig mye enklere å pakke det godt rundt baby som du sier.
Takk for tipset!:)
 
Veldig klar! Hun er hjertelig velkommen om to uker! Er 35+2 i dag :)
 
Ikke klar, må komme over nyttår først... Enda bare 32+ noe. Men merker at jeg tenker mer og mer på det. Redebyggingen begynner snart kicke inn. Ikke noe klart enda. Først jul
 
Jeg blir mer sliten jo mer jeg tenker på fødselen. Det er min tredje og ser at jeg har veldig lav terskel for smerter og at mannen min skal være hjemme med barna og jeg alene på sykehuset. Gruer meg skikkelig:((((
 
Jeg blir mer sliten jo mer jeg tenker på fødselen. Det er min tredje og ser at jeg har veldig lav terskel for smerter og at mannen min skal være hjemme med barna og jeg alene på sykehuset. Gruer meg skikkelig:((((
Kan dere ikke få barnepass? Skjønner du gruer deg for å føde uten han tilstede ❤️
 
Back
Topp