Begynner dere å bli klare til fødsel?

Soffi23

Elsker forumet
Jeg er klar som et egg! Gleder meg men gruer meg selvsagt óg. Har jo aldri vært borti lignende[emoji1] 53 dager til termin!
Hvordan er det med dere?
 
Sett bort fra at vi fortsatt har ting igjen å ordne/handle, så er jeg klar! Er veldig spent på hvordan fødselen blir, hvordan jeg takler det, og ikke minst på å møte lille mageboeren :Heartred 42 dager igjen!
 
:happy:Jaaa... meen så skal vi flytte midt i desember og vil jo helst inn i nytt hus først.. så er det jeg er mest klsr for ellers så har jeg jo lyst til at baby kommer rundt termin, ferdigbakt
 
Føler meg ikke klar, og har fortsatt masse igjen å handle. Gruer med til å føde, men gleder meg til å møte fruen i magen, og å bli ferdig med svangerskapet!
 
Jeg er ikke klar!:) håper den holder seg ikke til over nyttår - da er det bare å komme!
 
Jeg føler meg klar for fødsel ja, gleder meg masse til det! Håper likevel at han kan vente med å komme til vi er ferdig med desember. 45 dager igjen!
 
Har ikke tenkt på fødsel engang..... nå ligger han jo ikke riktig enda så eneste som jeg har tenkt er at det sikkert blir keisersnitt! (Bare sånn for å legge på toppen av alt annet i dette svangerskapet). Eneste jeg tenker på er tiden etter fødsel! Det gleder jeg meg til for da kan jeg endelig spise meg mett igjen!!!
 
Tja, ville nok blitt litt hektisk om han bestemte seg for å komme nå :p Men tar det egentlig bare som det kommer uten å bekymre meg så mye. 48 dager til termin om jeg husker riktig ❤️ Har lyst til å bli ferdig med «julestresset» før desember sånn at vi får ei fin og rolig advent og jul :)
 
Innser at jeg overhodet ikke er klar, nei:hilarious: Men skal for alvor få ut fingeren nå og sørge for å være klar med alt rimelig snart. Man vet jo ikke. Og jeg syns ukene nå går så innmari fort frem mot jul.
 
Det var ikke ment som om dere var klare til å føde noe før termin hihi, bare om dere er klare for fødsel som forhåpentligvis ikke skjer før baby er ferdigbakt, altså i januar! Det er neimen ikke lenge til!! Gleder meg til å møte lillemann i magen, som er kjempeaktiv og sterk[emoji1373]
 
Er ikke klar enda, noen dager er jeg så lei og tenker hun kan vare komme før jeg tenker på alt som kan være med fortidlig fødte. Så jeg er ikke klar før permisjonsstart :)
 
Hvor mye tøy satser dere på å ha klart i de minste størrelsene? Også lurer jeg på om dere kommer til å bruke pose til bilsetet, eller har andre lure idéer?
 
Klar som et egg!
 
Hvor mye tøy satser dere på å ha klart i de minste størrelsene? Også lurer jeg på om dere kommer til å bruke pose til bilsetet, eller har andre lure idéer?

Jeg har fått masse i str 50 brukt, en halv kommode skuff (og56) så har mer enn nok vil jeg tro, tror ikke jeg hadde kjøpt noe selv egentlig

Har kjøpt vinterpose til bilstolen brukt (og tynnere pose), den kan jo brukes i vogna og tenker jeg, isteden for stor vinterpose. Har og arvet masse vinter dresser i str 56/62 men tviler på om de blir så mye brukt
 
Hvor mye tøy satser dere på å ha klart i de minste størrelsene? Også lurer jeg på om dere kommer til å bruke pose til bilsetet, eller har andre lure idéer?
Jeg har kjøpt pose, har kjøpt to stykk.. egentlig unødvendig det, men en enfant 7am bare med fyll og litt fleece og en Nordlys i dun. Tenker å bruke i vognen også.
Har ett par sett i 50, og kanskje rundt 5 bodyer og buksesaker i 56 og en del mer i 62. Mange av buksene feks er sånne som kan brettes så tenker de kan brukes i både 56 og 62. Skrev en oversikt over hvor mye vi hadde men tror ikke den er helt oppdatert nå. Har en del sånne heldresser også i 56 og 62. Blir nok å kjøpe om vi trenger mer i en str. Vet jo ennå ikke hvor stor han blir. Mine jenter fra før av var rundt 50-51 og veide 3,7 så er ikke lenge vi har brukt 50. Og guttene er jo gjerne litt større enn jentene..
 
Jeg har kjøpt pose, har kjøpt to stykk.. egentlig unødvendig det, men en enfant 7am bare med fyll og litt fleece og en Nordlys i dun. Tenker å bruke i vognen også.
Har ett par sett i 50, og kanskje rundt 5 bodyer og buksesaker i 56 og en del mer i 62. Mange av buksene feks er sånne som kan brettes så tenker de kan brukes i både 56 og 62. Skrev en oversikt over hvor mye vi hadde men tror ikke den er helt oppdatert nå. Har en del sånne heldresser også i 56 og 62. Blir nok å kjøpe om vi trenger mer i en str. Vet jo ennå ikke hvor stor han blir. Mine jenter fra før av var rundt 50-51 og veide 3,7 så er ikke lenge vi har brukt 50. Og guttene er jo gjerne litt større enn jentene..

Jeg har fått masse i str 50 brukt, en halv kommode skuff (og56) så har mer enn nok vil jeg tro, tror ikke jeg hadde kjøpt noe selv egentlig

Har kjøpt vinterpose til bilstolen brukt (og tynnere pose), den kan jo brukes i vogna og tenker jeg, isteden for stor vinterpose. Har og arvet masse vinter dresser i str 56/62 men tviler på om de blir så mye brukt




Har også tenkt som så at str.50 fort vil bli for lite. Har noe ull i 56/62 pluss at jeg har strikket en hel haug de siste ukene. Svigermor kom med ALT av babytøy som den kommende pappaen i huset brukte når han var baby på 80 tallet. Mye av det er nydelig, men noe av det gruer jeg meg til å ta i:hilarious:
Tror jeg regner med at vi sikkert får noe når han blir født også får jeg heller belage meg på en shoppingtur etterhvert. Syns det er vanskelig å planlegge alt helt nøyaktig. Vi har fått en kjempefin vognpose i dun, men det er nå den siste uka jeg har fundert på hvordan vi skal gjøre det i bilsetet. Antar at vognposen ikke er en sånn som kan brukes i bilsetet også. Og da er det kanskje mest fornuftig å skaffe en av hver.
 
Føler meg veldig lite klar, og er litt stressa med tanke på at hvis denne kommer like tidlig som førstemann, begynner fødsel om 2 uker og 1 dag. Men jeg er fast bestemt på januar 2019-baby:) Til da skal jeg bli klar;)
 
Hvor mye tøy satser dere på å ha klart i de minste størrelsene? Også lurer jeg på om dere kommer til å bruke pose til bilsetet, eller har andre lure idéer?

Har bare 2 bodyer i 50. Ellers har jeg kjøpt resten i 56[emoji4] Er jo ikke alltid den minste størrelsen passer første dagen en gang. Ser etter brukt voksipose til bilstolen og har planer om å kjøpe en annen pose til vognen.
 
Jeg har mye tøy i 50. Har fått 2 store barn tidligere, Dvs 4,3kg ved fødsel, og begge brukte str 50 første måneden. For store klær ser så ubehagelig ut på de små, bare krøller seg og sitter rart på kroppen. Om det er brukt og tromlet så kan det jo ha krympet en størrelse...
 
Back
Topp