Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mye tøy satser dere på å ha klart i de minste størrelsene? Også lurer jeg på om dere kommer til å bruke pose til bilsetet, eller har andre lure idéer?
Jeg har kjøpt pose, har kjøpt to stykk.. egentlig unødvendig det, men en enfant 7am bare med fyll og litt fleece og en Nordlys i dun. Tenker å bruke i vognen også.Hvor mye tøy satser dere på å ha klart i de minste størrelsene? Også lurer jeg på om dere kommer til å bruke pose til bilsetet, eller har andre lure idéer?
Jeg har kjøpt pose, har kjøpt to stykk.. egentlig unødvendig det, men en enfant 7am bare med fyll og litt fleece og en Nordlys i dun. Tenker å bruke i vognen også.
Har ett par sett i 50, og kanskje rundt 5 bodyer og buksesaker i 56 og en del mer i 62. Mange av buksene feks er sånne som kan brettes så tenker de kan brukes i både 56 og 62. Skrev en oversikt over hvor mye vi hadde men tror ikke den er helt oppdatert nå. Har en del sånne heldresser også i 56 og 62. Blir nok å kjøpe om vi trenger mer i en str. Vet jo ennå ikke hvor stor han blir. Mine jenter fra før av var rundt 50-51 og veide 3,7 så er ikke lenge vi har brukt 50. Og guttene er jo gjerne litt større enn jentene..
Jeg har fått masse i str 50 brukt, en halv kommode skuff (og56) så har mer enn nok vil jeg tro, tror ikke jeg hadde kjøpt noe selv egentlig
Har kjøpt vinterpose til bilstolen brukt (og tynnere pose), den kan jo brukes i vogna og tenker jeg, isteden for stor vinterpose. Har og arvet masse vinter dresser i str 56/62 men tviler på om de blir så mye brukt
Hvor mye tøy satser dere på å ha klart i de minste størrelsene? Også lurer jeg på om dere kommer til å bruke pose til bilsetet, eller har andre lure idéer?