Begynne med ivf?

Ja da er det vel litt travlere tenker jeg :) trist å høre om aborten :( flaks :hilarious: hvordan gikk det denne gangen da? :)
Var ikke moro med abort nei, den var hard og vond. Men hadde to på frys, men fordi det var lang kø, så måtte jeg vente til januar.
Men satte inn 2 egg 3.januar. Og det ser veldig bra ut. Men enda lenge igjen til jeg senker skuldra, for å si det sånn :)

Var ikke moro med abort nei, den var hard og vond. Men hadde to på frys, men fordi det var lang kø, så måtte jeg vente til januar.
Men satte inn 2 egg 3.januar. Og det ser veldig bra ut. Men enda lenge igjen til jeg senker skuldra, for å si det sånn :)

Hvisker et lite gratulerer :happy: håper spira sitter denne gangen :love7

Hvisker et lite gratulerer :happy: håper spira sitter denne gangen :love7
Jeg håper den sitter jeg også :) Men fikk 2-3 på digital i går, og det har jeg ikke fått før.

Så blir det spennende å se når du kommer etter :)

Vi prøvde 15 mnd før vi hadde første runde på klinikk (inseminasjon da de ville prøve det grunnet ung alder). Men ble operert allerede etter 9 mnd og hadde snakket med gynekolog som gjorde henvisningen klar etter 6 mnd (måtte vente pga operasjon og blodprøver).

Nå tok det 2,5 år inkl 2 inseminasjoner, mange runder med tabletters/sprøyter hjemme og 4 egguttak før Leah var faktum. Så vi starter ganske kjapt med å bruke opp egget vi har på frys den dagen vi vil prøve igjen. Men usikker om jeg orker flere runder IVF.

Har også PCOS. Hvordan er syklusen din nå? Og sjansen for egenlagd? Ville tenkt på hvor lenge du ønsker mellom, din egen alder, sjanse for ny hjemmelaget osv før dere velger starte opp eller vente ;)

Vi angrer på at vi ikke søkte hjelp før vi gjorde. Vi kan og ha en hjemmelaget men det kan og ta oss 4 år som første gjorde. (Endte i MA uke 12 men..) så første barnet kom ved hjelp av IVF. Jeg hadde søkt hjelp og prøvd i mellomtiden. Men det er fordi jeg/vi vil få fortgang. Dere må kjenne på hvor lenge dere orker vente.

Vi hadde bestemt oss for å søke ivf da vi ble overrasket med en hjemmelaga. Var faktisk på telefonen med gyn 3 dager før positiv test og ble oppringt samme dag jeg fikk blodprøvesvar fra fastlegen. Kan hende det tok litt av stresset ut av det for oss, vet virkelig ikke. Er jo lov å håpe på hjemmelaga selv om man starter prosessen :)

Back
Topp