Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! Jeg sov heldigvis godt med barnet i senga, men er jo deilig å sove for seg selv også, så tenker å prøve å øke sjansen for at det kan gå i større grad med en bedside cribJeg kjøpte yngri sin og har vært veldig fornøyd med den. Skal bruke den denne gangen også. Jeg får ikke sove dersom kiddo er i senga mi :/
Ja. Var veldig fint og den kan justeres opp i høyde slik at den passa greit til senga vår. 1000 kr var helt innaforTakk for svar! Jeg sov heldigvis godt med barnet i senga, men er jo deilig å sove for seg selv også, så tenker å prøve å øke sjansen for at det kan gå i større grad med en bedside crib

Så bra, takk for svar - har vært inne på tanken!For oss fungerte det veldig fint med sprinkelseng med dropside, det var i praksis som en litt stor bedside crib. Veldig fornøyd med den løsningen og kommer nok til å se etter noe lignende om vi kommer så langt denne gangen![]()
Veldig praktisk at barnet har en seng fra start og til den går over til junior seng. Det er nok av forskjellig utstyr man skal ha og ikke minst oppbevareSå bra, takk for svar - har vært inne på tanken!

@Mamsen2022 Hvilken sprinkelseng har dere brukt?

Takk!Vis vedlegget 474785
Vi har hatt denne. Den var akkurat lik høyde som vår seng når madrassen var hevet på høyeste nivå. Veldig fornøyd med den![]()
Signerer dette. Vi har samme seng og har brukt den som en stor bedsidecrib.Vis vedlegget 474785
Vi har hatt denne. Den var akkurat lik høyde som vår seng når madrassen var hevet på høyeste nivå. Veldig fornøyd med den![]()

Med nr 2 var sprinkelsengen opptatt av nr 1, så da kjøpte vi en bedside i tre, som lignet litt på en vanlig sprinkelseng (bare mye mindre og på hjul). Den var lett å ta inn på stua av og til, for å ha et trygt sted for minste mens jeg laget middag for eksempel. Trygg for eldstemann på 20 mnd altså 
Tipper det blir samsoving mesteparten av tiden her denne runden også (hvis dette går veien)Vi brukte også den Troll dropside med nr 1, veldig greit, funket til vår høye sengMed nr 2 var sprinkelsengen opptatt av nr 1, så da kjøpte vi en bedside i tre, som lignet litt på en vanlig sprinkelseng (bare mye mindre og på hjul). Den var lett å ta inn på stua av og til, for å ha et trygt sted for minste mens jeg laget middag for eksempel. Trygg for eldstemann på 20 mnd altså
Men vi har endt opp med å samsove 95% av tiden!