Bedside crib

håp25

Forelsket i forumet
❁ Juliskatter 2026 ❁
Vi vurderer bedside crib denne gangen, da jeg/vi relativt kjapt endte opp med samsoving med førstemann og sprinkelsenga sto tom mesteparten av tiden.

Har noen en seng de vil anbefale?

Jeg kjøpte yngri sin og har vært veldig fornøyd med den. Skal bruke den denne gangen også. Jeg får ikke sove dersom kiddo er i senga mi :/

Jeg kjøpte yngri sin og har vært veldig fornøyd med den. Skal bruke den denne gangen også. Jeg får ikke sove dersom kiddo er i senga mi :/
Takk for svar! Jeg sov heldigvis godt med barnet i senga, men er jo deilig å sove for seg selv også, så tenker å prøve å øke sjansen for at det kan gå i større grad med en bedside crib

Takk for svar! Jeg sov heldigvis godt med barnet i senga, men er jo deilig å sove for seg selv også, så tenker å prøve å øke sjansen for at det kan gå i større grad med en bedside crib
Ja. Var veldig fint og den kan justeres opp i høyde slik at den passa greit til senga vår. 1000 kr var helt innafor :)

Hadde Moweo til nr 2, var så som så. Og til nr 3 hadde vi JLY Alice, og skal bruke den igjen om dette går veien.

Vedlegg

• IMG_8824.png
    IMG_8824.png
    748,7 KB · Visninger: 7
  • IMG_8825.png
    IMG_8825.png
    1,3 MB · Visninger: 7
For oss fungerte det veldig fint med sprinkelseng med dropside, det var i praksis som en litt stor bedside crib. Veldig fornøyd med den løsningen og kommer nok til å se etter noe lignende om vi kommer så langt denne gangen :happy:

For oss fungerte det veldig fint med sprinkelseng med dropside, det var i praksis som en litt stor bedside crib. Veldig fornøyd med den løsningen og kommer nok til å se etter noe lignende om vi kommer så langt denne gangen :happy:
Så bra, takk for svar - har vært inne på tanken!

Om dere vil ha bedside crib anbefaler jeg å finne en som har riktige mål til sengen deres. Vi har veldig høy seng og fant omtrent bare en som passer (feedo fra mimmis). Husker jeg bestilte den kl. 3 på natta dag 3 hjemme fra sykehuset og har ikke angret ett sekund :laughing002

Vi brukte også den Troll dropside med nr 1, veldig greit, funket til vår høye seng :happy: Med nr 2 var sprinkelsengen opptatt av nr 1, så da kjøpte vi en bedside i tre, som lignet litt på en vanlig sprinkelseng (bare mye mindre og på hjul). Den var lett å ta inn på stua av og til, for å ha et trygt sted for minste mens jeg laget middag for eksempel. Trygg for eldstemann på 20 mnd altså :hilarious:
Men vi har endt opp med å samsove 95% av tiden!

Vi brukte også den Troll dropside med nr 1, veldig greit, funket til vår høye seng :happy: Med nr 2 var sprinkelsengen opptatt av nr 1, så da kjøpte vi en bedside i tre, som lignet litt på en vanlig sprinkelseng (bare mye mindre og på hjul). Den var lett å ta inn på stua av og til, for å ha et trygt sted for minste mens jeg laget middag for eksempel. Trygg for eldstemann på 20 mnd altså :hilarious:
Men vi har endt opp med å samsove 95% av tiden!
Tipper det blir samsoving mesteparten av tiden her denne runden også (hvis dette går veien) :-)

Back
Topp