Bedside crib

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en bedside crib. Det virker veldig kjekt, og med tanke på at jeg samsov med storesøster i seks mnd, så kan det umulig være en dum investering denne gangen. Dessuten tenker jeg at sprinkelsenga blir veldig stor i begynnelsen.

Men... Jeg har jo ikke peiling på hva som er bra eller ikke. Så lurte på om noen har noen erfaringer med hvilke typer som er bra og ikke bra? :)

Vi hadde bare sprinkel senga inntil senga vår vi.. like enkelt.. lot bare den ene lang siden være av.

Vi hadde bare sprinkel senga inntil senga vår vi.. like enkelt.. lot bare den ene lang siden være av.
Dessverre har jeg ikke mulighet til å moderere senga vi har på den måten, uten å sage av ene delen :P

Jeg laget en selv siden sprinkelsenga var altfor stor til å ha på rommet vårt, men ønsker meg evnt chicco til neste:) den er med vugging, og justerbar i høyden.

Vi har en Juno seng (ala sebra kili), tar bare den ene siden av..de er jo løse.

Vi har troll sin bedside crib!! Veldig fornøyd med den :) den har hjul og man kan forflytte sengen. Jeg har brukt den i stua på dagtid og ved siden av senga på kvelden/natten.. Vi bruker den ikke så mye nå om dagen siden vi er i en periode hvor berta ikke vil sove andre steder en i armene våre!!

Vi skal gå til innkjøp av chiccco når nestemann kommer. Den har vel også gyngefunksjon. Tok av den ene siden på sprinkelsengen sist og hadde den inntil sengen vår. Men følte ikke at det var trygt. Hva hvis babyen ruller seg over og blir liggende i sprekken mellom babysengen og voksensengen? Babysengen kan skli bort og vipps så detter babyen i gulvet? Eneste grunnen til at jeg turte og gjøre det sånn så lenge var at hun hadde skinne så hun klarte ikke å snu seg over på siden.

Chicco next to me er en veldig fin og stødig seng :) står stødig ved siden av senga. Vi brukte den i 9 mnd :)

Har kjøpt bedsidecrib fra babydan, den har regulerbar sengebunn og festes i senga med en stropp, i tillegg til låsbare hjul :)

Snekra en selv av hobbyplater, jeg! Kan bruke den til vesla begynner å reise seg. Veldig fornøyd med den :)

Her hadde vi Troll sin bedside crib. Veldig fornøyd med den. Hjul på den og man kan regulere høyden. Vi hadde bare sengen inntil veggen og vår seng inntil den.

Back
Topp