"Bedside crib" tips

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Jeg har kikket og vurdert å kjøpe bredside crib denne gangen, må være deilig å ha babyen nærme de første ukene, å slippe å reise seg fra sengen. Husker jo hvor lett det var å sovne under nattammingen også. Så kom jeg på at på Ikea sprinkelsengen vi har kan man jo ta av en side så det blir juniorseng etterhvert. Så da kom ideen om å fjerne en side og stoppe fastsprinkelsengen med åpningen mot dobbeltsenga vår. Googlet og kikket litt på pinterest igår, og jeg er ikke den første med denne ideen. Men tenkte det var et greit tips å dele med andre! Hvis dere googler ikea hacks bedside crib ser dere hva jeg mener :)

Takk for tipset :-) dette har vi tenkt på, men de man får kjøpt er jo så små og vi har en vugge vi skal bruke de første månedene. Men da kan vi gå til innkjøp av en IKEA sprinkelseng og fikse det selv :-) I tillegg får man jo brukt den mye lenger enn 3 mnd.

Ikea hacks co sleeper gir flere treff ;) Ser jo bra ut, men jeg tør ikke samsove. Er redd jeg slenger for mye med armer og bein i søvne..

Ikea hacks co sleeper gir flere treff ;) Ser jo bra ut, men jeg tør ikke samsove. Er redd jeg slenger for mye med armer og bein i søvne..

Blir jo litt "delsamsoving" da, liker ikke ha babyen i egen seng jeg heller. Her får den egen seng, men likevel åpent. Tenkte å sy en slags pølse i tillegg jeg, som litt ekstra sikkerhet mellom meg og baby.

Back
Topp