Bedside crib reiseseng/sammenleggbar

Pisil

Gift med forumet
Sommerfuglene 2017
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Noen som vet om det finnes en liten og nett bedside crib som kan fungere som reiseseng? Altså at den enkelt kan legges sammen og transporteres?

chicco nxt'2'me [emoji4] vi brukte den som reiseseng forrige gang..

men ville kanskje heller satsa på ei vanlig reiseseng for reise.. de er jo lagd for å være små og kompakte!

chicco nxt'2'me [emoji4] vi brukte den som reiseseng forrige gang..

men ville kanskje heller satsa på ei vanlig reiseseng for reise.. de er jo lagd for å være små og kompakte!

Takk for tips, skal sjekke den ut :)
Det er mest med tanke på bruk på hytten i sommer, det er ikke plass til en stor reiseseng på rommet vårt. Har plass til vognen (Edge Duo), men de bør vel ikke ligge i vogn over natten? Derfor vi tenkte en bedside.

Kommer også til å kjøpe en vanlig reiseseng senere for framtidige reiser.

Takk for tips, skal sjekke den ut :)
Det er mest med tanke på bruk på hytten i sommer, det er ikke plass til en stor reiseseng på rommet vårt. Har plass til vognen (Edge Duo), men de bør vel ikke ligge i vogn over natten? Derfor vi tenkte en bedside.

Kommer også til å kjøpe en vanlig reiseseng senere for framtidige reiser.
Gjør ingenting å ligge i vogna over natta når de er så små at de ligger i bagdelen :) Den er jo som ei lita seng. Edge duo har jo i tillegg en ganske romslig bag så går nok helt fint gjennom hele sommeren :)

Gjør ingenting å ligge i vogna over natta når de er så små at de ligger i bagdelen :) Den er jo som ei lita seng. Edge duo har jo i tillegg en ganske romslig bag så går nok helt fint gjennom hele sommeren :)

Jeg har tenkt at det går fint i vogn når de er så små, men lest flere steder at det ikke er det (krybbedød)? Men Edgen er jo ventilert i bunn, om jeg husker riktig. Er absolutt best om vi kan bruke den og slippe mer innkjøp :)

Kan ikke se for meg det er så mye farligere å sove der om natta enn om dagen? Ville ikke hatt tykk vognpose eller annet dill oppi da. Kun madrass og teppe/dyne.

Jeg har tenkt at det går fint i vogn når de er så små, men lest flere steder at det ikke er det (krybbedød)? Men Edgen er jo ventilert i bunn, om jeg husker riktig. Er absolutt best om vi kan bruke den og slippe mer innkjøp :)
jeg brukte vognbagen første sommeren med storsøster (født i april) og der fungerte fint det altså [emoji4] nå hadde hun bare en tynt teppe neddi der da.. så det var ikke trangt og rikelig med space for henne.. jeg tenker det er unødvendig og kjøpe en bedside crib bare for det formålet, men på den andre siden så er de jo lettsolgt etter en sommers bruk også [emoji4]

torr kanskje heller jeg ville gått til innkjøp av en reiseseng først som sist i stedet.. den kommer du i allefall til å ha bruk for i flere år fremover [emoji4]

Back
Topp