Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
chicco nxt'2'me [emoji4] vi brukte den som reiseseng forrige gang..
men ville kanskje heller satsa på ei vanlig reiseseng for reise.. de er jo lagd for å være små og kompakte!
Gjør ingenting å ligge i vogna over natta når de er så små at de ligger i bagdelenTakk for tips, skal sjekke den ut
Det er mest med tanke på bruk på hytten i sommer, det er ikke plass til en stor reiseseng på rommet vårt. Har plass til vognen (Edge Duo), men de bør vel ikke ligge i vogn over natten? Derfor vi tenkte en bedside.
Kommer også til å kjøpe en vanlig reiseseng senere for framtidige reiser.
Gjør ingenting å ligge i vogna over natta når de er så små at de ligger i bagdelenDen er jo som ei lita seng. Edge duo har jo i tillegg en ganske romslig bag så går nok helt fint gjennom hele sommeren
![]()
jeg brukte vognbagen første sommeren med storsøster (født i april) og der fungerte fint det altså [emoji4] nå hadde hun bare en tynt teppe neddi der da.. så det var ikke trangt og rikelig med space for henne.. jeg tenker det er unødvendig og kjøpe en bedside crib bare for det formålet, men på den andre siden så er de jo lettsolgt etter en sommers bruk også [emoji4]Jeg har tenkt at det går fint i vogn når de er så små, men lest flere steder at det ikke er det (krybbedød)? Men Edgen er jo ventilert i bunn, om jeg husker riktig. Er absolutt best om vi kan bruke den og slippe mer innkjøp![]()