Bedside crib eller vanlig seng?

Det ble bedside crib her :D Fant en på salg og slo til :) Tenker det kan være greit de første mnd og så får vi heller se etter en vanlig seng når knøttet vokser ut av den :)
 
Jeg har kjøpt bedside crib, men jeg angrer litt.

Itillegg til kostnaden ved senga må du ha spesial madrass,laken og dyne..

Blir fort en mer kostnad på 3-4000 på noe som kan kun brukes en kort periode.
 
Begge! Kjøp bedside crib brukt, og selg den igjen når dere er ferdige med den. Du får sikkert solgt den til samme pris som du kjøper den for - de er så populære. Selv lånte jeg fra en venninne sist, og skal låne denne gangen også. Det er gull verdt!

Så kan du kjøpe sprinkelseng når tiden er inne for det/kjøpe en og ha stående på barnet sitt soverom helt til du skal bytte seng.
 
Jeg har selv brukt ei moses krybbe (vugge). Noe som har gjort lille jenta vandt til å sovne til å bli vugget i søvn.. dette gjor det litt vanskeligere for meg å gå over til vanlig seng, da hu ikke ble bysset i søvn av vugga lengere.. men ja ei lita "seng" ol. Atme senga er ganske enkelt å greit med tanke på natt amming. Kunne kanskje babynest vert noe for deg?
 
Jeg har selv brukt ei moses krybbe (vugge). Noe som har gjort lille jenta vandt til å sovne til å bli vugget i søvn.. dette gjor det litt vanskeligere for meg å gå over til vanlig seng, da hu ikke ble bysset i søvn av vugga lengere.. men ja ei lita "seng" ol. Atme senga er ganske enkelt å greit med tanke på natt amming. Kunne kanskje babynest vert noe for deg?

Takk for tips! Jeg slo til og kjøpte en brukt babybay :) :) De er veldig populære her jeg bor, så regner igrunn med å få solgt den for samme prisen når den tiden er inne og heller kjøpe sprinkelseng når hun blir for stor :)
 
Begge! Kjøp bedside crib brukt, og selg den igjen når dere er ferdige med den. Du får sikkert solgt den til samme pris som du kjøper den for - de er så populære. Selv lånte jeg fra en venninne sist, og skal låne denne gangen også. Det er gull verdt!

Så kan du kjøpe sprinkelseng når tiden er inne for det/kjøpe en og ha stående på barnet sitt soverom helt til du skal bytte seng.

Jeg slo til og kjøpte en babybay brukt og regner med at jeg får solgt den for like mye igjen (de er veldig populære her jeg bor) :) :)
 
Eller hva med å gjøre om en enkel sprinkelseng seng til bedside-crib? Det skal vi gjøre :)
Ingen ekstra kostnader som egen madrass, laken og den kan brukes mye lenger.
Sjekk her:
http://amandamedlin.com/2013/11/diy-co-sleeper-pretty-little-quilt/

http://amandamedlin.com/2014/12/diy-co-sleeper-review-one-year-later/

Å så bra! Det er det vi har kommet frem til at vi nok kommer til å gjøre. Har fått tilbud om å låne en bedside crib, men da vi skal ha tvillinger er det jo da ikke plass til begge, og å ha to bedside cribs, da får man jo seng langs hele vår seng! Pluss må kjøpe en ekstra.. Så tror vi sparer mer plass og stress med å ha en slik stor og at de deler plass (krysser fingrene for det!) første månedene.
 
Vurderer å kjøpe bed side crib, men er åpen for andre løsninger også. Jeg skal ihvertfall ikke ha det slik som sist, da jeg måtte bøye meg over sprinkelsengen og legge babyen nedi etter nattevåk/amming. Det blir for tungvint.
 
Sniker fra mars. Vi har ikke plass til sprinkelseng inntil sengen vår, så da blir det bedside crib. Hadde jeg hatt plass ville jeg bare hatt sprinkelseng og tatt av ene langsiden. Det er jo dumt å måtte kjøpe noe som bare kan brukes en liten stund.
 
Back
Topp