Bedre sexliv?;)

Jeg hadde influensa i en uke, men etter det prøvde vi. Klarte litt, men som sist gang jeg var gravid, så ble jeg så utrolig sår og hoven der nede. Skjønner ikke hva som skjer... Det er som om jeg plutselig blir allergisk mot berøring der nede. :-/

Våkner med en intens kjærlighet hver dag, nesten litt creepy! Kunne stirret på han i timesvis :p den samme intensiteten blir med når vi har sex! Hehe :) veldig bra sex for tiden med andre ord! Skulle bare ønske jeg ikke hadde vært så trøtt så ofte, da vi er vant til mye sex, og D blir mindre enn vanlig om dagen..

Er labert her .. Ingen lyst what som ever, men prøver innimellom. Er jo kos når man først kommer i gang..men så var det det å komme seg dit da, innimellom kvalme og trøtthet
Denne runden har jeg også kjent på at jeg er redd.. har spottet en del i forhold til 'vært på nr.2', og er engstelig for at sex skal trigge spotting enda mer.. men spottet ikke noe etter sist vi hadde sex, så bør vel bare senke skuldrene og komme i gang igjen..
Regner med det blir mindre stress og angst etter tidlig ultralyd om halvannen uke..

Jeg henger meg på den som startet tråden. Her er alt blitt bedre og jeg var superfornøyd fra før. Har en del kvalme og trøtthet, men det er utrolig hvor godt det er med kos og trøst likevel ;)

Veeeeel.. Nå må jeg si at e og mannen alltid har hatt veldig god sex.. Så merker ikke så forskjell! Selv om jeg er kvalm og trøtt så klarer jeg ikke å si nei til mannen min <3 han er bare så kjekk og deilig at jeg faktisk blir kåt bare av å tenke på han! Haha, høres sikkert utmsom en stor løgn, men det er sant! Min mann er det deiligste i mine øyne og jeg er like forelska i han i dag som det jeg var første gang jeg traff han!<3

Jeg hadde influensa i en uke, men etter det prøvde vi. Klarte litt, men som sist gang jeg var gravid, så ble jeg så utrolig sår og hoven der nede. Skjønner ikke hva som skjer... Det er som om jeg plutselig blir allergisk mot berøring der nede. :-/
Noen andre som opplever det samme som meg?

Veeeeel.. Nå må jeg si at e og mannen alltid har hatt veldig god sex.. Så merker ikke så forskjell! Selv om jeg er kvalm og trøtt så klarer jeg ikke å si nei til mannen min <3 han er bare så kjekk og deilig at jeg faktisk blir kåt bare av å tenke på han! Haha, høres sikkert utmsom en stor løgn, men det er sant! Min mann er det deiligste i mine øyne og jeg er like forelska i han i dag som det jeg var første gang jeg traff han!<3
Ingenting som er bedre enn å føle det sånn:)

Back
Topp