Bedre sexliv?;)

Inkamor

Betatt av forumet
Er det bare meg, eller er det flere som har hatt "bedre" sex etter at dere ble gravid?

Er 8 uker på vei, så i starten var det litt mindre sex å ikke like godt da jeg var litt redd for om det skulle kjennes annerledes.

Men de siste ukene har jeg vært så utrolig mer følsom når vi har hatt sex, å har hatt mye bedre orgasmer en før!
Kan også ha noe med at det kjennes ut som vi har kommet litt nærmere hverandre igjen, blitt litt "nyforelska" etter at vi fikk vite at vi skal bli en liten familie<3

Ikke fåreløbi, er så dårlig enda at sex frister ikke veldig kan du si :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det bare meg, eller er det flere som har hatt "bedre" sex etter at dere ble gravid?

Er 8 uker på vei, så i starten var det litt mindre sex å ikke like godt da jeg var litt redd for om det skulle kjennes annerledes.

Men de siste ukene har jeg vært så utrolig mer følsom når vi har hatt sex, å har hatt mye bedre orgasmer en før!
Kan også ha noe med at det kjennes ut som vi har kommet litt nærmere hverandre igjen, blitt litt "nyforelska" etter at vi fikk vite at vi skal bli en liten familie<3

Var veldig mye dårlig i starten, så da var det ikke det som stod øverst på lista, hehe! Mens nå som formen har begynt å bli bedre, kan jeg si meg veldig enig i det du skriver. For føles som vi har kommet mye nærmere hverandre, derfor er det mye mer følelser involvert og ikke minst mye mer følsomt! ;-)

Jo, han har blitt mye kjekkere i mine øyne og når vi skal ha sex tar vi bare dagens brødpose over hodet mitt og fyrer løs! :D

.... tuller... men innimellom skulle jeg ønske det var ok for jeg ser ikke ut, det dukker opp nye kviser hver dag.. :mad:

Nei, dessverre. Det gjør rett og slett vondt. Jeg blir veldig lett sår, og blør etterpå. Glidemiddel hjalp litt, men det er fortsatt veldig ømt - på en vond måte. Aldri hatt det slik før:/

Sex?... hva var det nå igjen?... håper lysten tar seg opp snart igjen, men nå er ikke overskuddet til stede

Må slenge meg på "Hva er det??-klubben". Har null overskudd, kvalmen er som verst på sent ettermiddag og kveld og sovner med lysten til å kaste opp så eh.... Sex?? Hva er det?? :rolleyes:

Sexlivet er satt litt på pause her også :p Har ikke lyst i det heletatt, ikke noe overskudd, blir mye gris med Lutinus, og det er vondt! :(
Men satser på at det tar seg litt mer opp etterhvert. Etter uke 12 en gang..
Stakkars mannen..! :p

Sexlivet er satt litt på pause her også :p Har ikke lyst i det heletatt, ikke noe overskudd, blir mye gris med Lutinus, og det er vondt! :(
Men satser på at det tar seg litt mer opp etterhvert. Etter uke 12 en gang..
Stakkars mannen..! :p

Helt klart. Litnusen er noe grisete greier. Unner ingen å være i kontakt med underlivet mitt om dagen! :p

Helt klart. Litnusen er noe grisete greier. Unner ingen å være i kontakt med underlivet mitt om dagen! :p
Han får ikke komme i nærheten engang ;) Tror ikke han hadde brydd seg om litt griseri, men fra min side blir det ikke aktuelt! Føler meg så lite delikat som det er mulig å få det :p
Har du fått Lutinus du også nå? Eller har du den kremen? (Husker ikke hva det het)

Han får ikke komme i nærheten engang ;) Tror ikke han hadde brydd seg om litt griseri, men fra min side blir det ikke aktuelt! Føler meg så lite delikat som det er mulig å få det :p
Har du fått Lutinus du også nå? Eller har du den kremen? (Husker ikke hva det het)

Haha nei samme her! Han bryr seg virkelig ikke og prøver men får avslag hver gang stakar! Og det går greit etter hver gang jeg forteller hvor ekkelt det er der nede (i detaljer)
Ja nå har jeg fått litnus. Først fikk jeg crinone ( den gelen) og nå har jeg og fått albyl-e! (Hurra :-) )

Haha nei samme her! Han bryr seg virkelig ikke og prøver men får avslag hver gang stakar! Og det går greit etter hver gang jeg forteller hvor ekkelt det er der nede (i detaljer)
Ja nå har jeg fått litnus. Først fikk jeg crinone ( den gelen) og nå har jeg og fått albyl-e! (Hurra :-) )
Så bra at du fikk albyl-e, og Lutinus!! :-D Skal visst være mer progesteron i Lutinus enn Crinone, og det må jo være bra! ;-) Så får sexlivet bare vente litt.. :p

Så bra at du fikk albyl-e, og Lutinus!! :-D Skal visst være mer progesteron i Lutinus enn Crinone, og det må jo være bra! ;-) Så får sexlivet bare vente litt.. :p

Helt enig! :-)

Back
Topp