Bedre sent enn aldri?

Spiritanimal

Flørter med forumet
Hei! Jeg joiner dere i Novembergruppen jeg, og håper det er greit :) Fikk et akutt behov for å kommunisere med likesinnede, så i dag, akkurat 32 uker på vei fant jeg ut at det var en god idè med termingruppe. Har termin 18.11, er 30 år og bor i Oslo. Gleder meg til å følge dere og bidra i forumet de siste ukene. :Heartred

Hilsen meg!

Hei! Jeg joiner dere i Novembergruppen jeg, og håper det er greit :) Fikk et akutt behov for å kommunisere med likesinnede, så i dag, akkurat 32 uker på vei fant jeg ut at det var en god idè med termingruppe. Har termin 18.11, er 30 år og bor i Oslo. Gleder meg til å følge dere og bidra i forumet de siste ukene. :Heartred

Hilsen meg!

Velkommen skal du være :) :) bedre sent enn aldri:) heter det:)

Er det første du venter?
Å hvordan har svangerskapet ditt vært til nå?

Velkommen skal du være :) :) bedre sent enn aldri:) heter det:)

Er det første du venter?
Å hvordan har svangerskapet ditt vært til nå?
Takk! Ja, det er mitt første barn, venter en liten gutt. Gleder meg enormt. Har hatt et fint svangerskap så langt, ingen store plager, regner meg selv som heldig der. :) Nå om dagen går det i en del kynnere og sånn, men det er bare gøy!

Hjertelig velkommen til oss:D

Her er det drøssevis med hyggelig jenter så må bare henge deg på skravlingen:D

Takk! Ja, det er mitt første barn, venter en liten gutt. Gleder meg enormt. Har hatt et fint svangerskap så langt, ingen store plager, regner meg selv som heldig der. :) Nå om dagen går det i en del kynnere og sånn, men det er bare gøy!
Gratulerer med en liten gutt :) så bra å høre at du har hatt et fint svangerskap :)
Å som Synnøve sier, vi er en veldig hyggelig gjeng:) men skravle kan vi :p så her er det bare å heng seg på :)

Velkommen! :D

Jeg har også termin 18.11, er 30 år og bor rett utenfor Oslo (Bærum) ;D

Velkommen inn hit! :) Så koselig med flere! Deilig å høre at du har hatt et problemfritt svangerskap så langt :)

Hei hei å velkommen til oss :D så kjekt :D gratulerer så mye :D å ja vi har jammen mye spennende å snakke om nå frem over :D :D

Velkommen hit, ja! Jeg har termin 20.11 med mitt første barn i vente - en gutt. Bor i Oslo og er 32 år gammel. Så her er vi mange med mye til felles! :) Jeg har ikke vært så aktiv her de siste 3-4 ukene, for andre aktiviteter har tatt mye av tiden min, men jeg ser fram til mer babyprat igjen i ukene fremover.

Hei og velkommen til oss! Og gratulerer så mye med en liten gutt på vei:) Jeg er også førstegangs, venter jente rundt 13/11:)

Back
Topp