Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

håpet virkelig det blir bedre snart, hvis ikke skjønner jeg ikke hvordan jeg skal orke å være gravid flere ganger
Uff, så kjipt :/14+2 idag og kan desverre ikke påstå at formen er bedre. Kvalmen er faktisk verre![]()
Uff, så ille. Håper det blir bedre snart <315+2 og ingen endring i formen her heller. Fortsatt like kvalm og slakk. Har også opplevd sterkere kvalmebølger etter uke 12, slik at jeg har kastet opp, noe jeg har klart å unngå tidligereI svangerskapethåpet virkelig det blir bedre snart, hvis ikke skjønner jeg ikke hvordan jeg skal orke å være gravid flere ganger
![]()
Bra det er litt bedre da, men kjipt at det ikke er borte. Er det hodeverk i forbindelse med graviditet?14+2 i dag. Det kommer og går enda. Det var verst mellom uke 11-13 for meg. Men går for det meste bra nå! Mye hodeverk i stedet..
Jepp, hadde håpet det skulle forsvinne sånn plutselig, men nei haha...Bra det er litt bedre da, men kjipt at det ikke er borte. Er det hodeverk i forbindelse med graviditet?
Jeg troor det, for jeg har ikke slitt så mye med det før. Har lett-moderat hodeverk hver dag nå. Forsvinner bare ikke! 

Utrolig deilig etter å ha vært sengeliggende og hatt mye oppkast i ca 10 uker