Lillekoala
Flørter med forumet
kan vi spise bearnaise saus? Eller er det noe restriksjoner på det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ja vet. Men tenkte at det skader ikke å spørre når jeg var bitte litt usikker. Haha men litt flaut å spørre åTror man skal roe litt ned om man tror der er farlig...
Her inne syns jeg man skal få spørre om alt man lurer på uten å føle "dette var kanskje dumt spørsmål" ..lurer man så spør manJa vet. Men tenkte at det skader ikke å spørre når jeg var bitte litt usikker. Haha men litt flaut å spørre å
Takk for det. Jeg syns det er så mye bedre å spørre enn å gå å lure og tenker at så greit å høre hva andre har gjort. Så vet jeg at det er flere. Så blir mer sikker på at jeg gjør riktig ogsåHer inne syns jeg man skal få spørre om alt man lurer på uten å føle "dette var kanskje dumt spørsmål" ..lurer man så spør mansyns man bør få skikkelige svar her inne selv om enkelte syns de kanskje er dumme.
Haha. Ja kos deg masse. Det smakte godt!!!Finnes ikke dumme spm, bare dumme svar
Og fillern men nå må jeg ha noe mat med sånn saus haha![]()
Ja vet. Men tenkte at det skader ikke å spørre når jeg var bitte litt usikker. Haha men litt flaut å spørre å